δεν θα γίνει και κάτι το τραγικό.. αμέσως μόλις οι μανέτες μπουν σε θέση rev, οι χειριστές παρακολουθούν όλους τους κινητήρες αν έχουν νορμάλ λειτουργία, αν δουν οτι κάποιος δεν ''ακούει'' τότε θα προσαρμόσουν λίγο αντίθετο ποδωστήριο για να διορθώσουν τυχόν παρεκτροπή, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ελάχιστη. Στο Airbus για παράδειγμα έχουμε auto corection και το αεροσκάφος ''βάζει'' rudder μόνο του για να κρατήσει το center line του διαδρόμου. Αυτό το κάνει και στην φάση της απογείωσης αν κάποια μηχανή δεν επιταχύνει αντίστοιχα με την άλλη(μου έχει τύχη να το δω) και εκεί είναι πολύ ποιο δύσκολα τα πράγματα από πλευράς εκτροπής γιατί έχουμε full power.
Εξάλλου έχει τύχει πολλές φορές κάποια ριβέρσα να παρουσιάζει πρόβλημα και να χρειαστεί να την κάνουμε deactivate. Αυτό γίνεται από το Hydraulic Control Unit(HCU) που,στην περίπτωση του Α320, βρίσκεται ώρα 12 κοντά στον πυλώνα. Τότε οι χειριστές χρησιμοποιούν μόνο την μια ριβέρσα η και καθόλου αν το επιτρέπουν οι συνθήκες(βάρος, μήκος διαδρόμου κλπ).