- 
	
	
		
		
		
		
			
 
		
		
				
				
		
			
				
					Τζων, αν το γουσταρεις το μηχανακι σου και συμβιβαζεσαι με τις κατα καιρους μικρες ζημιες του και δεν ειχες στο προγραμμα καποια αλλαγη, επισκευασε το και κρατα το. Το "κουμπωμα" του αναβατη πανω σε μια μηχανη ειναι μεγαλη υποθεση ΚΥΡΙΩΣ σε θεματα ασφαλειας. Αν αισθανεσαι ανετα και εχεις σιγουρια αυτο ειναι το ποιο σημαντικο.
Τωρα αν κανεις ενα μεγαλο τεστ ραιντ και δε μιλαω να παρεις μια μηχανη ενα απογευμα για 40-50 χλμ, αλλα για ενα σ/κ και τη δοκιμασεις και σου κανει περισσοτερο απ το GS , τοτε προχωρα το.  
Παντως τα περισσοτερα ον οφ ειχαν και εχουν τα θεματα τους ασχετα με το τι λενε οι ιδιοκτητες τους. Σπανια παραδεχεται καποιος ποσο συχνα παει συνεργειο.....στους περισσοτερους εχουν βγει οι μηχανες "καλες" για ευνοιτους λογους αλλα η καρδουλα τους το ξερει......
				
			 
			
		 
			
				
			
			
				
			
			
		 
	 
	
	
 
- 
	
	
	
	
		
			The Following 4 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:
		
	
	
		
			
				alexk (07-03-12), Dimzan (07-03-12), Stamatis (07-03-12), Z4 DCT (07-03-12)
			
		 
	 
	 
 
 
		
		
		
	
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				
				Δικαιώματα - Επιλογές
			
			
				
	
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
 
		- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
 
		- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
 
		- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
 
		-  
 
	
	
	Κανονισμός του Φόρουμ
 
			 
		 
	 
 
				
			
  
 
 BACK TO TOP