Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Ποια είναι η μεγαλύτερη αμαρτία της BMW ?

Ψήφισαν
39. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Τετρακίνηση σε μελλοντικά ///Μ

    12 30,77%
  • Diesel σε μελλοντικά ///Μ

    11 28,21%
  • Ταμπελάκια ///Μ σε non-M models

    17 43,59%
  • ///M SUVs / SAVs

    9 23,08%
  • Κιβώτια playstation (DCT)

    1 2,56%
  • Όλα turbo

    5 12,82%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: BMW αμαρτίες

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Nίζελ κινητήρες ντε φάκτο δε συμβαδίζουν με Μ cars από τη στιγμή που κάθε Μ πρέπει να είναι υψηλόστροφο...είναι ένα χαρακτηριστικό που ακόμη και στα νέα turbo μοντέλα Μ το Division έχει προσπαθήσει να μην παραλείψει.

    Πιστεύω βέβαια ότι το Division δεν σχεδιάζει να παρουσιάσει ντίζελ Μ και γι' αυτό εξηγείται η ύπαρξη των νέων M Performance μοντέλων, τα οποία φυσικά είναι Μ tuned εκδόσεις της βασικής σειράς και όχι καθαρόαιμα Μ προιόντα. Κάτι αντίστοιχο των Μ pack αλλά πολύ πιο ουσιαστικό....

    Δεν το βρίσκω καθόλου κακό να υπάρχουν μοντέλα που φέρουν το Μ χωρίς να ανήκουν στη σειρά Μ. Κάτι τέτοιο είναι σε απόλυτη αρμονία με την ιστορία της Bmw...θυμηθείτε το Ε28 Μ535i ή το Ε24 Μ635Csi...

    Άλλο πράγμα λοιπόν όταν η Bmw σου πουλάει ένα 550d βελτιωμένο από την Μ και το ονομάζει Μ550d και άλλο πράγμα να κολλάς μόνος σου το Μ πάνω στο αμάξι σου...
    Ας τα έλεγε is, το έχει ξανακάνει.
    Ηταν ανάγκη να τα λέει Μ?

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    nikos valvetronic (06-03-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP