Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Μ poll

Ψήφισαν
85. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Z3 M coupe

    12 14,12%
  • Z4 M coupe

    31 36,47%
  • 1 M coupe

    42 49,41%
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 54

Θέμα: poll για Μ

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #17
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Όπως είπα, θα οδηγήσω σύντομα 1 Μ (το έχω δει περιεργαστεί από κοντά, έχω κάτσει μέσα αρκετή ώρα αλλά δεν μου το δίνανε γιατί έχει χιόνια και φοβούνται μην γλυστρίσω )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε αλεξ οδηγα πρώτα κ το 1Μ κ μετά...

    τον s54 τον έχεις σε καρότσι που δεν περιγράφεται..

    Δεν θές να δείς κ την "νέα γενιά"...να πάρεις κ μια ιδέα του τι έρχεται???
    Για "καθημέρινό" νομίζω οτι θα σε βολέψει καλύτερα....

    δεν έβαλα ψήφο.....
    Δεν μου αρέσει το μοτέρ Νίκο. Έχω οδηγήσει και 135 και 335 και 535 και πως να σου πω, μου είναι αδιάφορο πόσα άλογα μπορεί να βγάλει και ότι είναι τούρμπο.
    Το εσωτερικό του 1 Μ επίσης δεν μου αρέσει, και αυτά με κάνουν να είμαι κατά (προς το παρών).

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επανέρχομαι.

    Λοιπόν, το πιό σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι τί ΑΛΛΟ εχεις.

    Εχεις Ζ3 κουπέ : Εχεις την αίσθηση του διθέσιου, με τη χαμηλή θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου παρέχει το Ε36/8 συνολικά.

    Έχεις CSL : Εχεις το στήσιμο, το S54 κλπ να μη κουράζω.

    Οπότε, υπό την προυπόθεση ότι αυτά τα κρατάς, η επιλογή γίνεται πιό εύκολη.

    Το Ζ4Μ, σε αίσθηση, είναι ένα αμάλγαμα των 2. Είναι αντίστοιχης αμεσότητας με το CSL (έχει ακόμη πιό γρήγορη κρεμαγιέρα), δεν εχει όμως το ρεπερτόριο του e46 γιατί λόγω κυρίως κοντύτερο μεταξονίου, δεν έχει τις εναλλακτικές επιλογές του CSL. Αυτό με μαμα ανάρτηση και καμπερ, το κάνει πιό δύσκολο να στρίψεις όπως πρέπει και λιγότερο διασκεδαστικό (το λέω επειδή λές για track days κλπ). Εάν βεβαια το καμπερώσεις πχ -2.2 μπροστά, -2 πίσω το αυτοκίνητο αλλάζει πολύ. Γινεται πιό μπελαλίδικο όμως στο δρόμο.

    Δεν εχω οδηγήσει 1Μ, αλλά επειδή έχω ένα Ε88, το οποίο εχει την ίδια καρότσα [(σχετικά μικρή), κεφαλαιώδους σημασίας για τα δικά μου γούστα] πολλές φορές σκέφτομαι πόσο καλό πρέπει να είναι στο δρόμο, πιό προοδευτικό και πιό διασκεδαστικό το 1Μ.

    Ε, και νομίζω ότι αυτά έχουν επιβεβαιωθεί και σαν συμπεράσματα από τα διάφορα εξιδεικευμένα έντυπα ανά τον κόσμο.
    Έχω όπως είπες το CSL και ένα Χ5 Ε70.
    Το Ζ3 θα πουληθεί και θα αντικατασταθεί από το νέο, μιας και είναι δύσκολα με παρκινγκ (έχει μηνιαίο κόστος το πάρκινγκ δηλαδή, υψηλό μάλιστα).

    Το 1 Μ είναι σημαντικά βαρύτερο από το Ζ4 Μ (100 κιλά επάνω) και στα 1570 κιλά είναι μωρό ελέφαντα. Σκέψου είναι ίδιο βάρος με Μ3 Ε46.
    Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει που έχει κινητήρα ίδιο με το 135 και μάλιστα τούρμπο, μιας και τα τούρμπο μοτέρ δεν μου αρέσουν σε σπορ αυτοκίνητο.
    Προτιμώ ατμοσφαιρικό και μάλιστα πολυπετάλουδο.
    Επίσης θέλει καθίσματα και χαμήλωμα (γιατί είναι ψηλό σαν κατσίκι).
    Μου κάνει εντύπωση δε ότι ήδη υπάρχουν πάρα πολλά μετ/να εδώ με 8-12χιλ χλμ, πράγμα μη φυσιολογικό. Σαν να τα πήραν και να θέλαν να τα ξεφορτωθούν.
    Σε δύο από αυτά που ρώτησα γιατί υπάρχουν σαν μετ/να, η απάντηση ήταν ότι τα ανταλλάξανε με Μ3 Ε92 (σε λιγότερο από χρόνο)

    Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα το έξτρα κάμπερ στο Ζ4 Μ, και φυσικά spacers για να μεγαλώσει το μετατρόχιο.
    Γιατί λες ότι δεν είναι διασκεδαστικό το Ζ4 Μ ?
    Το trackday εργαλείο είναι το CSL αλλά μερικές φορές για αλλαγή πηγαίνω με το Ζ3, οπότε κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με τον διάδοχο.

    ΥΓ : θυμάμαι πολλοί είχαν θυμώσει που η Μ φτιάχνει τούρμπο και τώρα όλοι γουστάρουν τα τούρμπο

  2. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    Thomelef (20-02-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP