Κώστα άκουσα πως λειτουργεί (ως συνοδηγός) το 2-lt diesel στην νέα 5-άρα (F10) και δεν πίστευα στ΄αυτιά μου. Βέβαια έχουν προσέξει και την ηχομόνωση ιδιαίτερα αλλά και πάλι εντυπωσιάστηκα.
Τώρα αν σκεφτείς ότι στο ανωτέρω post μου μιλάμε για εξακύλινδρο τελευταίας-τελευταίας γενιάς, φαντάσου τί θα γίνεται.
Άσε που η ροπή του θα σε κάνει να μην ακούς... Σέρνει καράβι το νέο μοτέρ αυτό.
Και να φανταστείς ότι μερικά χρόνια πριν, ούτε κι εγώ ήθελα με τίποτα ν΄ακούω για diesel, κυρίως για τους λόγους που παρέθεσες.