Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kwstantinos Εμφάνιση μηνυμάτων
για ποιον απο τους 2 μυλας?/ εμενα το πατερα μου μαλλον εχει πυσω το προβλημα βεβεα ωτος το χυροφρενο δνε ποιανει σωστα. αλα και το εβαλα ελευθερο το αμαξι παλη εγερνε απο την μια πλευρα. δεν παιζει να ειναι τα αμορτησερ που ειναι κλαταρησμενα?/
Γενικα το ελεγα.
Αν τα αμορτισερ ειναι πολυ σκληρα (πχ bilstein κιτρινα που εχουν δυνατη επαναφορα) οταν τα πρωτοβαζεις ειναι πιθανο να στο σηκωσουν λιγο.
Παρολα αυτα μετα απο λιγο καιρο πεφτουν και ολο το βαρος το κρατα το ελατηριο.
Πιθανον, αν το ενα πεσει λιγο νωριτερα απο το αλλο, να δεις μια μικροδιαφορα στο υψος. Υποθετω, δεν μου εχει συμβει.

Μετα απο λιγο οπως και να εχει θα πεσει και το αλλο, οποτε ολο το βαρος της καροτσας το παραλαμβανουν τα ελατηρια.

Τα αμορτισερ κανονικα δεν εχουν να κανουν.
Ελεγξε τα(σε ενα αμορτισερομετρο) για να εισαι σιγουρος.
Προσωπικα παντως αν ειχα θεμα με το πως καθεται πισω θα κοιτουσα μηπως το χειροφρενο δεν ελευθερωνει σωστα καποιο τροχο η μηπως εχω κοψει κανενα top mount και καθισε (γυρω στο μισο με ενα ποντο) απο εκεινη τη μερια. Αληθεια χτυπαει στις λακουβες?


Αν το προβλημα ειναι μπροστα θα ελεγα οτι πασχει η τοποθετηση του ελατηριου. Η κανενα top mount παλι(τα μπροστινα οταν καθησουν ακους τριξιμο οταν στριβεις).
Αν δεν μπουν σωστα τα ελατηρια παντως καθεται οπως να ναι.
Παλιοτερα τα ειχα στριψει σκοπιμα και τα 2 για να καθισει λιγο παρακατω.
Σε 46αρι βεβαια εγω, αλλα και με τον Μαριο(///Μ arios) που το βλεπαμε και το 36αρι στο ιδιο στυλ ειναι μπροστα.