Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: TEST EVOQUE

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή TEST EVOQUE

    Range Rover Evoque: Το νέο βρετανικό 4x4 με κινητήρα 2.000 κ.εκ.






    Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
    Φωτογραφίζει ο Γιώργος Παππάς

    Οι εποχές που ζούμε στην Ελλάδα δεν είναι για αυτοκίνητα 4x4 ή γενικότερα γιΆ αυτά που προκαλούν. Ωστόσο, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το νέο μοντέλο της Range Rover που ναι μεν είναι Range Rover αλλά μπορεί να βρίσκεται και στο κλίμα της εποχής. Και αυτό διότι το Evoque, όπως ονομάζεται, δεν απευθύνεται στο καθημερινό οδηγό αλλά σε αυτόν που έχει να διαθέσει ένα σημαντικό ποσό για την αγορά ενός αυτοκινήτου που θα τον συναρπάζει. Από την άλλη το νέο βρετανικό 4x4 μπορούμε να πούμε ότι είναι και .. καθημερινό διότι δεν αναφερόμαστε σε μοντέλο με χιλιάδες κυβικά, όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια αλλά σε ένα Range με κινητήρα 2.0 λίτρων!


    Το νέο δημιούργημα της βρετανικής φίρμας με την ονομασία Evoque, απλά με μία λέξη συναρπάζει. Δεν σας το κρύβω ότι είχα πολύ καιρό να νοιώσω τόσο ωραία με αυτοκίνητο. Το Evoque με έπεισε με τον ξεχωριστό χαρακτήρα, με την προσωπικότητα αλλά και με τις καινοτομίες του. Δυστυχώς όμως κυκλοφόρησε στην Ελλάδα λάθος εποχή, γιατί πολύ απλά αυτοκίνητα της συγκεκριμένης κατηγορίας πωλούνται πανάκριβα εξαιτίας των υπέρογκων φόρων (πολυτελείας κ.λπ.) αλλά και γιατί θεωρούνται… προκλητικά. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι πρόκειται για ένα μοντέλο της σύγχρονης εποχής που θα ήθελαν να αποκτήσουν χιλιάδες Έλληνες αλλά όχι... σήμερα, με όλη αυτή την κρίση που έχει «χτυπήσει» τη χώρα μας.

    Εξωτερικά πάντως το Evoque δεν χρειάζεται συστάσεις και είναι σίγουρο, κάτι που διαπιστώσαμε στο δρόμο, ότι αρέσει σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Πολλοί μάλιστα εντυπωσιάζονται από την φουτουριστική σχεδίαση κάτι που δεν μας είχε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια η Range Rover. Εσωτερικά τα πράγματα σε ταξιδεύουν χρόνια μπροστά. Η αίσθηση είναι ότι πρόκειται για πρωτότυπο όχημα αλλά στην πραγματικότητα είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί ο καθένας να αποκτήσει γιατί απλά πωλείται. Φωτάκια, λαμπάκια, δεκάδες κουμπιά, οθόνη αφής και γενικά συστήματα που κάνουν τη ζωή των επιβατών πιο άνετη βρίσκονται σε κάθε μέρος της καμπίνας ενώ εντυπωσιάζει το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που… εμφανίζεται όταν βάλεις μπροστά τον κινητήρα. Η έκδοση με τις δύο πόρτες μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες αλλά αρκετοί θα προβληματιστούν με τους χώρους. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει η εναλλακτική με την πεντάθυρη έκδοση που θα λέγαμε ότι είναι πιο οικογενειακή. Ο οδηγός πάντως θα νιώσει υπερβολικά άνετα με εξαίρεση την ορατότητα προς τα πίσω η οποία περιορίζεται λόγω του μικρού πίσω παρμπριζ.


    Οδηγικά τώρα, ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 240 ίππους και μπορεί να προσφέρει στον οδηγό από χαμηλή κατανάλωση (για τα δεδομένα του αυτοκινήτου) μέχρι και οδηγική απόλαυση. Με τη συνεργασία του αυτόματου σειριακού κιβωτίου, άνεση και γρήγορη οδήγηση μπορούν να συνδυαστούν άψογα και να ικανοποιήσουν απαιτητικούς πελάτες που τόσο χρόνια είχαν συνηθίσει τα πολλά κυβικά. Εκτός δρόμου το Evoque μπορεί να κινηθεί σβέλτα αφού υπάρχει η δυνατότητα ρυθμίσεων ανάλογα με τις συνθήκες. Επιπλέον η τετρακίνηση (εάν υπάρχει γιατί πωλούνται και εκδόσεις 4x2) βοηθά σε σημαντικό βαθμό και αυξάνουν τα επίπεδα ασφάλειας αλλά και σε προδιαθέτουν, για.. παιχνίδι εάν βρεθείς στο χιόνι.

    Σε γενικές γραμμές το νέο μοντέλο της Range Rover απλά κλέβει καρδιές και είναι σίγουρο πως σε άλλες εποχές οι αντιπρόσωποι θα μπορούσαν να το πουλήσουν ακόμα σε… ροζ χρώμα. Εν έτει όμως 2012, το Evoque απευθύνεται σε αυτούς που έχουν να διαθέσουν χρήματα για αυτοκίνητο αλλά και σε αυτούς τους πελάτες που ναι μεν έχουν Range Rover αλλά τους προβληματίζει ο όγκος τους και θέλουν κάτι μικρότερο. Είναι σίγουρο πάντως πως μία βόλτα με τη… σύζυγο στο διπλανό κάθισμα θα σας γεμίσει… κρεβατομουρμούρα αφού είναι γνωστή η αδυναμία του ασθενές φύλου με τα μοντέλα της Range Rover



























    Τεχνικά Χαρακτηριστικά
    Κυβισμός (cc) 1.999
    Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 240/6.000
    Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350/1.900
    Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 7,6
    Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 217
    Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 8,4
    Εκπομπές Ρύπων CO2 199
    Τέλη Κυκλοφορίας 507,45
    Μήκος (μέτρα) 4,355
    Πλάτος (μέτρα) 1,965
    Ύψος (μέτρα) 1,605
    Βάρος (κιλά) 1.640
    Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 550
    Τιμή (από…) 59.800





    https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=469412&cid=12
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 10-02-12 στις 11:53
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP