Συνηθως γινεται, στα τρελα χαμηλωματα.. οπου εκει παιρνει και μπολικη αρνητικη καμπερ.. και ερχεται πολυ κοντα στο αμορτισερ ο τροχος..
Φυσικα εχει και διαφορά απο ρυθμιζομενη σε ρυθμιζομενη.. (διαφορές μεταξυ των εταιρειων).. και παιζει ρολο και το οφσετ-φαρδος ζαντας και η διασταση του ελαστικου..
Και στη τελικη.. ΚΑΙ αποστατη να χρειαστεις.. αμα διαλεξεις εναν επωνυμο και βαλεις και τα σωστα μπουλονια, θα εισαι μια χαρα.. Ουτε τρεμουλο, ουτε τιποτα..











Απάντηση με παράθεση