Το φορουμ εχει στα χερια του την επωνυμη απαντηση ενος εμπορου που θεωρει οτι θιγεται.
Θα τη δημοσιευσει οταν η καταγγελια γινει και αυτη επωνυμως.
Εαν αυτο δεν συμβει θα διαγραφει ως ανυποστατη.
Παρακαλουμε τα στοιχεια οπως αποσταλουν στο λογαριασμο του admin με p.m. ή email.
Επισης το θεμα θα καθαριστει και θα κλειδωθει.
Παρακατω οι κανονες που διεπουν περιστατικα τετοιου ειδους:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=779Οποιοσδηποτε ως μελος εχει μια καλη εμπειρια ειναι ευπροσδεκτο να την μοιραστει και να βοηθησει μεσω αυτης αλλα μελη. αν ειναι αρνητικη, επιβαλλεται να ειναι ονομαστικη, ωστε να εξασφαλιζεται η μη κακοβουλη αναφορα.
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=168. Δεοντολογία Χρηστών
10. Τα μέλη του ΒΜWFans δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να μεταφέρουν με τις δημοσιεύσεις τους στις σελίδες του δικτυακού του τόπου αυστηρώς προσωπικά θέματα, όπως διαμάχες, αντιδικίες, προβλήματα κ.α. με άλλα μέλη ή τρίτους. Το παρόν ισχύει ανεξάρτητα από το μέγεθος του προβλήματος ή τη σημαντικότητά του. Εναλλακτικά, τα μέλη καλούνται να επιλύσουν τις αυστηρώς προσωπικές τους διαφωνίες/προβλήματα με τη χρήση εναλλακτικών μέσων (όπως πχ προσωπικά μηνύματα).









Απάντηση με παράθεση