Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim135 Εμφάνιση μηνυμάτων
στρατο εγω οταν το πηρα για μενα ο δημητριαδης και το ρεφλας ητανε μονοδρομος. μολις ειχε βγει ο msd81 και δεν υπηρχε τιποτα ουτε εγκεφαλακι ουτε κατι απο καποια επωνυμη εταιρεια. μπορω να πω οτι μπορει να ητανε και απο τα πρωτα που φτιαχτηκε με τετοια ecu. δεν πρεπει να μειωνουμε τους ελληνες γιατι σε πληροφορω τα τελευταια χρονια στο tuning ειμαστε πολυ μπροστα σε πολλους τομεις.

το ρεφλας δεν φαινεται πουθενα γιατι πολυ απλα δουλευει ο ιδιος ο εγκεφαλος και δεν βγαζει σφαλμα και το νουμερο των ρεφλας το σβηνεις οποτε θελει αυτος που εχει τα κλειδια και ξεκλειδωνει τον εγκεφαλο.εμενα σφαλμα παλι δεν εβγαλε ποτε σε αντιθεση με τα εγκεφαλακια που μπαινουν σε save mode συνεχεια επειδη αντιλαμβανεται ο εγκεφαλος οτι κατι τρεχει με τις πιεσεις και τους χαρτες και πολλα αλλα που κοροιδευει το εγκαφαλακι.

καθε αμαξι ειναι ιδιαιτερο και εχει διαφορετικες ανοχες.οταν βαζεις μια κονσερβα ρυθμισμενο απεναντι ουτε καν στην ευρωπη δεν ειναι και οτι καλυτερο θελει λιγο ψαξιμο. εγω δεν θελω να σκαλιζω το αμαξι μονος μου δεν ειναι η δουλεια μου.οσο για την ασφαλεια που λες δεν με απασχολουν τα λαδια γιατι και μαμα που ητανε το ιδιο το προσεχα!

οπως σου ειπα και πριν τωρα το v4 πλησιαζει τα ρεφλας και το δικο μου σε δυναμη αν και δουλευω χαμηλοτερη πιεση δεν υστερει πουθενα στον δρομο
στο μονο που θα ηθελα ενα εγκεφαλακι ειναι αν ειχα μεθανολες για να εχω 2 χαρτες!

τα υπολοιπα απο κοντα στρατο

Δημήτρη, αυτό είναι που προσπαθώ να σου εξηγήσω. Οτι δεν χρειάζεται να τρέχεις συνέχεια για επαναπρογραμματισμούς, το κάνεις με το laptop σε 1 λεπτό μόνος σου. Για μένα είναι αρκετά σημαντικό αυτό και επίσης είναι μια τρέλα και χαρά που έχω να κάνω μικρά πειράματα μόνος μου.

Θα σταθώ σε αυτό που έχω υπογραμμίσει στο κείμενο σου:

Σχεδόν σε όλους έβγαλε σφάλμα και μπήκε σε Limp mode γιατί έχει ένα μυστικό, κάτι που στο έκαναν και σε εσένα στο δυναμόμετρο χωρίς να το καταλάβεις. Μόλις βάλεις τον εγκέφαλο είναι λάθος να βγείς στον δρόμο και να του τα "σκασεις" τέρμα γκάζι. Και μάλιστα δεν είναι τυχαίο που αυτό γίνεται στην 4η. Θέλει σιγά σιγά και προδευτικά άνοιγμα το γκάζι για 15-20 km έτσι ώστε να διαβάζει σιγά σιγά ανεβασμένη πίεση ο εγκέφαλος αλλιώς το βλέπει σαν σφάλμα αυτό. το ίδιο γίνεται και στο δυναμόμετρο. Σταδιακή αύξηση της πίεσης πάτημα με πάτημα μέχρι να φτάσεις στα επίπεδα που θέλεις.

Σίγουρα απο κοντά έχουμε να πούμε πολλά περισσότερα και περιμένω να γίνει όταν επιστρέψω Ελλάδα.

Υ.Γ. δεν έχω κάτι με τον Δημητριάδη και με τον οποιοδίποτε βελτιωτή. Απλά όπως είπες έγιναν οι πρώτες επεμβάσεις σε εσένα όταν βγήκε ο MSD81. Θα προτιμούσα κάποια κονσέρβα και δοκιμασμένο πρόγραμμα μέχρι να βγεί απο το να έκανα μια επέμβαση που μπορεί να μην είχε καλό τέλος. ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ