Ο Strof, όπως και πολλά παιδιά ακόμα, με υπερκάλυψαν. Όταν η εταιρεία μας κάνει επιτέλους κάποια ανάκληση για τους πολλαπλασιαστές, τις κολώνες τιμονιού κλπ και δε λέει στους πελάτες της ότι είναι μεμονωμένα πρόβληματα (όπως μου είχαν πει όταν χάλασε η κολωνα του τιμονιού μου και ο υπεύθυνος επέμενε ότι δεν είναι συχνό πρόβλημα, ενώ έχει βουίξει ο τόπος) και εμείς σαν κάτοχοι δεν πληρώνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας για προβλήματα που δε δημιουργήσαμε, αλλά προκαλούνται αστοχίες υλικών, κακή συναρμολόγηση, κακή ποιότητα κλπ για τα οποία αποκλειστική ευθύνη φέρει η bmw, τότε μόνο θα μπορούμε να κακολογούμε εταιρείες όπως η toyota πάνω σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και υπευθυνότητας.
Οι Ιάπωνες, ήταν και θα είναι πολύ μπροστά σε τέτοια ζητήματα και ας έτυχε να παρουσιαστούν κάποια προβλήματα στα αυτοκινητά που κατασκεύασαν τα τελευταία χρόνια. Η υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το πρόβλημα και η σύγκαταβατικότητα που δείχνουν παραδεχόμενοι το λάθος και ζητώντας συγνώμη (μέσω του ίδιου της του προέδρου), είναι για εμένα αυτά που μετρούν και χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρεία, ενώ αποτελεί παράδειγμα για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και δη μερικές γερμανικές και μάλιστα premium...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong