Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Η ιστορία της ελληνικής βιομηχανίας αυτοκινήτου

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εξαιρετικό άρθρο. Μπραβο που το δημοσίευσες. Ποτε μου δεν ειχα αυτην την εικονα για το ποσες ευκαριες ειχε η χωρα μας στο τομεα των βιομηχανιων.

    Απο την μια χάρηκα που οι τοτε Ελληνες ειχαν το παθος μεσα τους να μαθουν, να εξελιξουν και να πρωτοτυπήσουν.

    Απο την αλλη θλιβομαι, ισως πιο σωστα εξοργιζομαι που για μια αλλη φορα υπεύθυνο για την κωλυσιεργία και την οπισθοδρόμηση της χωρας μας ειναι ''ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ''.

    Αληθεια εαν οι μισες απο αυτες οι εταιριες ειχαν παρει ''εγκριση τυπου'' (την οποια επαιρναν σε ξενες χωρες με ανεση). Ποσα ωφελη-κερδη θα μπορουσε να εχει το κρατος απο αυτες, μονο απο την χρηση του φορου 23%?? Ποσοι ανεργοι Ελληνες θα απασχολουνταν? Ποσο περοσσοτερο θα μας υπολογιζαν οι υπολοιπες Ευρωπαικες χωρες?

    Μηπως δεν φταινε μονο οι πολιτικοι που ειναι λαμογια? Μηπως φταιμε και εμεις που το ανεχόμαστε? Δεν θελει πολυ μυαλο, θα μπορουσαμε να ειμαστε μια πολυ δυνατη χωρα σχεδον ανεξαρτητη. Θα ειχαμε Βιομηχανιες, θα ειμασταν, δυναμη στην γεωργια καθοτι η Ελλαδα παραγει αριστα Γεωργικά προιοντα και τελος στη ναυτιλια, που ειναι ο μονος τομεας που δεν κατακρεουργήσαμε.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    BILL007 (17-01-12), ghost-rider (17-01-12), Panos 316T (17-01-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP