Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 113

Θέμα: Μεσοδιαστηματα αλλαγης λαδιων

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είπα ότι είναι προφανές το ποιο θα διάλεγα, αν είχαν ίδια τιμή, έστω και λίγο παραπάνω να κόστιζε το ευλαβικά προσεγμένο αυτοκίνητο (όπως λες). Αν όμως ο ένας πούλαγε τη Μ3 35.000 και ο άλλος την πούλαγε 30.000, χωρίς να υπάρχουν άλλες διαφορές, θα προτιμούσα τη δεύτερη. Και πάντα, αν οι αλλαγές γίνονται σε κάποια λογικά πλάισια (+-10 με 15.000χλμ για απλά αυτοκίνητα, τα οποία για τη Μ3 πέφτουν σε max 10.000χλμ), όχι κάθε 25-30.000 χλμ! Τέλος, είπα ότι και να πούλαγε κάποιος λίγο πιο ακριβά το αμάξι του, η διαφορά δεν θα ήταν αντίστοιχη με τα παραπάνω λεφτά που θα είχε δώσει για αλλαγές λαδιών, οπότε ο ίδιος χασούρα θα είχε, άσχετα με το τι θα έκανε ο υποψήφιος αγοραστής, συνεπώς το οικονομικό ζήτημα είναι σίγουρα αρνητικό ισοζύγιο στο όλο θέμα.

    Πιστεύω ότι είναι απλό αυτό που λέω. Από εκεί και πέρα, εξαίρεσα από την αρχή ειδικές κατασκευές τύπου Μ3 και πόρσε, που είναι επιβεβλημένο να γίνονται συχνές λαδιών. Σε μια σύγχρονη 4κύλινδρη bmw όμως (ίσως και 6κύλινδρη), αλλά και στην πλεοψηφία των μη τούρμπο αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς, όπως και να το κάνουμε, οι αλλαγές δεν είναι το ίδιο επιτακτικές με τη Μ3, γι'αυτό και δε θα μου έλεγε κάτι αν κάποιος αλλάζει σε 316 λάδια ανά 5.000 ή ανά 12.000χλμ, αφού θα κοιτούσα άλλα πράγματα. Φαντάζομαι ότι σε κάλυψα.
    Κοίτα συνήθως κάποιος που προσέχει λίγο παραπάνω το αυτοκίνητό του, δεν μένει ΜΟΝΟ στα λάδια και στις ευλαβικές αλλαγές αυτών.

    Πάει αρκετά παραπέρα και κάνει αυτό που λέμε, "προληπτική" συντήρηση στο αυτοκίνητο, δλδ:


    1) δεν περιμένει να λίωσουν ή να ξεραθούν εντελώς τα λάστιχα πριν τα αλλάξει
    2) Την ανάρτηση πάει και τη ελέγχει και αν κρίνει απαραίτητο την αλλάζει, πριν το εσωτερικό του αρχίσει να γίνεται κουδουνίστρα.
    3) Τακάκια πάει και αλλάζει ακόμα κι αν είναι στο 20% για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
    4) Πάει και αλλάζει τρόμπα νερού / θερμοστάτη / ακόμα και ψυγείο όταν κοντεύει τα 100Κ χλμ, αντί να περιμένει να μείνει στο δρόμο κατακαλόκαιρο και να τον μαζεύει η οδική.
    5) Το πλένει μια φορά / βδομάδα, κι ας βρέξει μεθαύριο.
    6) Το κερώνει 1-2 φορές ετησίως για προστασία, αλλά και γιατί το γουστάρει να το βλέπει να λάμπει.....

    .....και ένα σωρό άλλα πράγματα, καταλαβαίνεις πιστεύω.

    Ναι, μπορεί ο ιδιοκτήτης του να έχει τελικά πληρώσει αρκετά παραπάνω χρήματα από αυτά που θα πάρει πίσω όταν το πουλήσει και να είναι και οικονομικά ασύμφορο για κείνον, αλλά πίστεψέ με, ένας άνθρωπος με αυτή τη νοοτροπία, την ώρα που τα "σκάει" για την αγάπη του, αυτό είναι το λιγότερο που τον νοιάζει.

    His loss is YOUR gain!

    Γι αυτό επιμένω και σου λέω (φιλικά πάντα), άσε τις θεωρείες περί οικονομικής χασούρας, δεν αλλάζει ο τρόπος σκέψης του καθένα με τέτοια επιχειρήματα.

    PS: Sorry for the off-topic

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Vassilis ///M (02-02-12), Βασιλης (16-03-14)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP