
Αρχικό μήνυμα απο
skandalis447
Παιδια πραγματικα χαιρομαι που δημιουργησαμε ενα πολυ ωραιο θρεντ,το οποιο δεν προλαβαινω να διαβασω...Απλα για να βαλω 2 πραγματακια στη θεση τους και να μην παρεξηγηθω απο κανεναν,ουτε θελω να προωθησω πωλησεις λαδιων,ουτε αλλο συμφερον εχω απο τις αλλαγες λαδιων...
Σιγουρα αν καποιος κανει απο καινουργιο αλλαγες λαδιων οπως λεει η βμε εμ βε με σωστο λαδι σε σωστα διαστηματα δεν θα εχει καποιο προβλημα...τουλαχιστον για το διαστημα της εγγυησης...Συνηθως οταν ληγει ομως,τοτε δειλα δειλα εμφανιζονται και τα πρωτα προβληματα που συνηθως σχετιζονται εστω εμμεσα με την λιπανση...Ξερετε ποσα βανος απο Ε90 εξακυλινδρα εχουμε αλλαξει...πολλα...σχεδον ολα με πανω απο 90-100.000χλμ...
Ενα λαδι το οποιο κανει σωστα τη δουλεια του πρεπει να βγαινει σκουρο απο το μοτερ,ακομα και με 5000χλμ...τοτε εκανε δουλεια αφου κρατησε αυτο τα υπολειμματα και δεν εμειναν στο μοτερ...το λαδι πρεπει να μαυριζει...απλα απο καποιο σημειο και μετα...δεν μαυριζει αλλο,δηλαδη παθαινει κορεσμο και μετα δεν μπορει να απορροφησει αλλη βρωμα...
Αν σας βγαινει ενα λαδι χρυσο,τοτε κατι δεν παει καλα...προφανως δεν συνεργαζεται καλα με τα εντοσθια του μοτερ...
Και κατι τελευταιο...το αμαξι μου εχει 77000χλμ...και αλλαζει λαδια καθε 5500-6000χλμ...ασχετα με τον κατασκευαστη που λεει 10000χλμ...ειμαι βεβαιος πως οταν αποφασισω να το πουλησω ο αγοραστης θα το εκτιμησει και θα το προτιμησει...γιατι ολοι μας θα θελαμε ενα αμαξι με καποιον να αλλαζει λαδια πιο συχνα,επενδυοντας στη μακροζωια και υγεια του μοτερ...
Εσεις μεταξυ 2 ιδιων αυτοκινητων το ενα με αλλαγες λαδιων καθε 6 και το αλλο καθε 20 η 25 ποιο θα αγοραζατε?
H απάντηση είναι προφανής. Αλλά, αν το αυτοκίνητο άλλαζε και κάθε 15.000 λάδια και οδηγούνταν στρωτά, χωρίς πολλές στροφές κλπ, θα το προτιμούσα από κάποιο πχ που αλλάζει λάδια κάθε 5.000 και ο ιδιοκτήτης του πίνει το αίμα. Το τελευταίο, εννοείται ότι δεν το λέω για εσένα, αλλά ως γενικό παράδειγμα. Η μεταπώληση λοιπόν, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και η συχνή αλλαγή λαδιών, από κάποιο σημείο και μετά (πχ κάτω από τις 10-12.000 χλμ), τουλάχιστον για εμένα, δεν είναι ούτε πλεονέκτημα ούτε μειονέκτημα. Αλλά ας συνυπολογίσουμε και το άλλο. Τα λιγοστά χρήματα που θα κερδίσεις από την κάπως ακριβότερη μεταπώληση του αυτοκινήτου σου (η χρήση της κτητικής αντωνυμίας είναι αόριστη και όχι προς εσένα φίλε skandalis), σε σχέση με κάποιον που αλλάζει κάθε 10-15.000 χλμ, θα τα έχεις δώσει στο πολλαπλάσιο αφού αλλάζεις λιπαντικά 2-3 συχνότερα από αυτόν.
Συνεπώς, ο γνώμονας μεταπώληση είναι το ένα σκέλος και το άλλο είναι τα αυξημένα λειτουργικά έξοδα και αν το καλοσκεφτούμε, το δεύτερο υποσκελίζει το πρώτο, κυρίως για όσους δεν ενδιαφέρονται να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους, τουλάχιστον άμεσα. Από εκεί και πέρα, είναι θεμιτό ο καθένας να κάνει ό,τι θεωρεί καλύτερο για τον κινητήρα του, αλλά μην αναφερόμαστε σε οικονομικά μεγέθη, γιατί σίγουρα η συχνή αλλαγή λαδιών υστερεί έναντι της συνεπούς μεν, λιγότερο τακτικής δε αλλαγής. Φυσικά, εσύ έχεις την τύχη να αλλάζεις μόνος σου τα λάδια και με προνομιακές τιμές (χονδρικής λογικά), οπότε είναι πιο ευνοϊκά τα πράγματα, αλλά όταν ένας μέσος κάτοχος θέλει 100+ ευρώ για αλλαγή για καλά λάδια (αν τα βάλει σε εξουσιοδοτημένο ώστε να έχει τη μαγική σφραγίδα θέλει καμιά 50αριά ευρώ ακόμα), καταλαβαίνει κανείς ότι τα περιθώρια στενεύουν και τα έξοδα εξορθολογίζονται, για να μην αρχίσουν περικοπές από πιο σημαντικά είδη.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong