
Αρχικό μήνυμα απο
gnx
To ποστ αυτο ειναι πολυ χρησιμο. Ειχα ποσταρει και εγω αντιστοιχη φωτο απο S50 μοτερ με καπου 60000 μιλια στο αλλο φ, με εικονα αντιστοιχη, λιγο καλυτερη.
Η ουσια ειναι μια. Οτι τα service intervals που δειχνει το ΟΒC για αλλαγες λαδιων ειναι προσαρμοσμενα στον τροπο με τον οποιο πουλα αυτοκινητα η BMW στην Αμερικη, αντιστοιχο με την Ελληνικη μακροενοικιαση. Πανω απο τα μισα πωλουνται ετσι με αποτελεσμα η συντηρηση για τα πρωτα 2 η 3 χρονια που διαρκει συνηθως η συμβαση να επιβαρυνει την εταιρεια. Ετσι περιοριζεται η υποχρεωση του εκμισθωτη και μειωνεται το κοστος. Ουτως η αλλως τα πρωτα 4 χρονια που το αυτοκινητο ειναι σε εγγυηση στην Αμερικη, το αμαξι αντεχει. Μετα τι γινεται.
Και στην Ευρωπη πριν 20 χρονια ηταν αδιανοητο να κρατας το ιδιο λαδι τοσα χιλιομετρα. Σιγα σιγα, οταν αναπτυχθηκε το lease και οι εταιρικοι στολοι αρχισαν να ανεβαζουν τα χλμ και τα εχουν φτασει στα 30-35 χιλιαδες.
Οι φωτο παντως ειναι για εμετο, με τη καλη εννοια βεβαιως...