Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Πω πω γαργαρες που βλεπω να γινονται...........
Μπραβο Στρατο.....
Ντεν σε καταλαβαίνω καρντιά μου... χαχαχαχα

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstadas Εμφάνιση μηνυμάτων
Στράτο βλέπω έχεις κάνει τρομερή δουλειά.

Μου κάνει εντύπωση πόσο φτηνά πήρες τον παράλληλο γιατί όταν μου το έβαλαν στο δικό μου αυτοκίνητο το πλήρωσα πάρα πολύ παραπάνω.

Να υποθέσω ότι έχει κάνει γρήγορες διαδρομές χωρίς προβλήματα ;
Η αλήθεια είναι οτι έψαξα το θέμα αρκετά απο το ίντερνετ. Το αυτοκίνητο προφανώς δεν το αγόρασα με λεφτά τα οποία εργάστικα ο ίδιος αλλά πρόκειτά για "δώρο". Εγώ είμαι φοιτητής, και να δώσω και 100 euro παραπάνω για οτιδίποτε το σκέφτομαι. Έτσι πήρα το πολύ ΜΕΓΑΛΟ ρίσκο να εγκαταστήσω μόνος μου τον εγκέφαλο και μετά απο ώρες διαβάσματος να κάνω δειλά δειλά τις πρώτες ρυθμίσεις μόνος μου. ΟΚ, δεν έχω πειράξει πλήρως τους χάρτες της ανάφλεξης αλλά έχω κάνει κάποιες διορθώσεις διαβάζοντας τα σχετικά logs.

Δεν αξίζει όμως το ρίσκο αυτό και καλήτερα είναι να κάνει την εγκατάσταση ο τοπικός αντιπρόσωπος και τις ρυθμίσεις για να μην υπάρχουν παρατράγουδα.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραιες βελτιωσεις.
Μεγαλη υποθεση το τουρμπο τελικα.
Ευκολα αλογα και πανω απο ολα Σχετικα οικονομικα σε σχεση με την ατμοσφαιρα.
Μεγάλο πλεονέκτιμα αυτό. Μπορεί τα τούρμπο να μην είναι και τεράστια, αποτελούν όμως κλειδί για εύκολα άλογα που τα ατμοσφαιρικά είναι πολύ δύσκολο να δούν τόσο εύκολα

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπράβο Στράτο!
εγώ θα αγχωνόμουν σε καινούργιο αμάξι να του βάλω "κατσαβίδι" αλλά με αυτά που περιγράφεις θυμίζουν κινήσεις "κασπάροφ".

τα 416 είναι μοτερίσια ;
σε τι πίεση δουλεύει;υπάρχει overboost;
επίσης γνωρίζεις αν σηκώνει παραπάνω πίεση ή τι χρειάζεται περαιτέρω ;
αίσθηση λαγκαρίσματος ειδικά στις γρήγορες αλλαγές;

όπως και να χει, να το χαίρεσαι ...
Πάνο θα σε αφήσω τελευταίο γιατί χρειάζεται να κάνω ένα καλό πόστ για σένα μόλις βρώ λίγο χρόνο