Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: BMW ///M 635- Περιποίηση

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #24
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aν σου πω ότι περίμενα ότι θα απάνταγες έτσι ακριβώς?

    Πάντως στη χώρα μας πιο εντυπωσιακό είναι να δεις μια Diablo παρά μια Μurci.Μπουχτήσαμε στα μπουζουξίδικα και στα club να τα βλέπουμε...Είναι πλέον κάποια μοντέλα αμαξιών και μάρκες που ειδικά τα τελευταία 10 χρόνια βαρεθήκαμε να τα βλέπουμε (ακόμα και αν κοστίζουν 200k-300k) να μοστράρονται με το κιλό.

    Υ.Γ Σε καμία περίπτωση δεν λέμε ότι δεν είναι ωραίο και σπάνιο,αλλά άλλο το να πεις "ΟΥΑΟΥ δεν το έχω δει να κυκλοφορεί" και άλλο να το βλέπε
    ις πρώτη μούρη εξω απο τα νυχτερινά κάθε βράδυ...
    Αυτο εχει να κανει με τον παραγοντα της εκπληξης της φορμας.
    Το ιδιο θα σε εντυπωσιασει ακομα και αν δεις Saab του 1960.
    Τοτε ηταν μια κοινη εως ασχημη φορμα.
    Σημερα επειδη "περιμενεις" να δεις ακμες και επιθετικες γωνιες οταν δεις καμπυλη το μυαλο σου επεξεργαζεται το σχημα ωστε να το καταταξει.
    Το "διαφορετικο" ειναι που μας συναρπαζει.
    Αν ολα τα αυτοκινητα ηταν στη φορμα του 635 θα μας εντυπωσιαζε η "διαφορετικοτητα" ενος Ε60.

    Γενικα ο ποθος της διαφοροποιησης ειναι χρησιμος σε ολες τις τακτικες προωθησης.
    Για αυτο και πιστευω οτι απο τα σημερινα αυτοκινητα μονο οσα ξεχωριζουν σχηματικα θα ειναι τα κλασικα του μελλοντος.
    Πχ βλεπω κλασικο το Ζ3 αλλα σε καμμια περιπτωση το τελευταιο Ζ4.

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (30-12-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP