-
VanVic !!!!!! 
Όπως τα λέει ο stef είναι.
Ο τύπος που το αγόρασε από μένα το 2005 το πούλαγε πριν 1-2 χρόνια στα 10-12Κ αν θυμάμαι καλά. Πριν το πουλήσει, μου το είχε φέρει για ένα light detailing όπου κάποια σημαδάκια τα είχε αποκτήσει λόγω της παραμονής του στο δρόμο. Όχι όμως τίποτα ιδιαίτερο.
Σήμερα βέβαια αυτό το ποσό θα ήταν αστείο να το πληρώσει κάποιος, ακόμα κι αν ήταν στη κατάσταση που το διατηρούσα εγώ.
Όσο θυμάμαι το τι δουλειά είχε πέσει πάνω του από τον πρώην μηχανικό μου για να γίνει όπως το είχα, πραγματικά μου ρχεται να βάλω τα κλάματα. Ο 'm3est' τα ξέρει καλά. Αυτό το αμάξι έπρεπε να μείνει στα χέρια μου ώστε σήμερα να είναι πάλι το ίδιο σωστά διατηρημένο. Σε λίγο (2015) θα πλησίαζε την 20-ετία. Άλλα 10 χρόνια και θα μπορούσε να γίνει ιστορικό. 
Χρήστο ναι, το αμάξι ήταν η Nurburgring έκδοση, με τον S38Β38 (340ps), 6-speed, με τα μεγάλα εργοστασιακά 4-πίστονα, την ηλεκτρονική ανάρτηση και τις 18άρες στη φωτό. Αυτές ήταν και οι βασικές διαφορές από το 'απλό' 3.8 M5.
Όσο για το username που θυμάσαι, αυτό χρησιμοποιούσα στο 'άλλο' φόρουμ.
EDIT: Ποιο Μ3 46 με καβούκες και μπούρδες ? Αυτό το Μ5 μ έχει σημαδέψει !!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 29-12-11 στις 19:44
-
The Following 2 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:
Panos 316T (29-12-11), Ptboul (30-12-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP