Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων

1)Πήγαινε μέτρησε καυσαέρια και με αέριο και με βενζίνη

2)Βρες μία ορεινή διαδρομή. Πάρε από το ebay ενα θερμόμετρο υπερύθρων. Ξεκίνα 5 το απόγευμα και κάνε μία ανάβαση τάπα με βενζίνη. Μέτρα θερμοκρασίες στο καπάκι σε διάφορα σημεία, πολλαπλή εξαγωγής κλπ.
Κατέβα το βουνό χαλαρα, να κρυώσεις και ξανακάνε την ίδια διαδρομή με αέριο τάπες πάλι. Και ξαναμέτρα.
Σε αυτο μπορω να σου απαντησω γιατι εγινε μετρηση,τα καυσαερια που εδειξε ηταν ακριβως τα ιδια.
Επισης ενα περιεργο που συμβαινει ειναι οτι με βενζινη ειχα καταναλωση λαδιου(235000χλμ) και λαμπακι μηχανης,μετα την τοποθετηση του κιτ και μετα απο καποια χιλ χιλιομετρα που πηγα για αλλαγη λαδιων στο συνεργειο που πηγαινω παντα(και οχι εκει που εβαλα το κιτ) σβησαμε την ενδειξη.Ο μαστορας μου ειπε χαρακτηριστηκα οτι θα ξαναναψει αμεσως και να εχω το νου μου στα λαδια γιατι λογικα πρεπει να καιει ακομα παραπανω.Εγω ομως ουτε λαμπακι μηχανης εχω αλλα και μειωμενη καταναλωση λαδιου.
Πως εξηγειται αυτο?