Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.
Λογω της συνεχους χρησης στην εθνικη οι λογοι που με κανουν να στραφω προς χαρντ τοπ ειναι πρωτον η μειωση (θεωρητικα) της καταναλωσης λογω αεροδυναμικης και
δευτερον φυσικα η περισσοτερη ησυχια μετα τα 160-170 χλμ/ω.

Οπως τα περιγραφεις τα εχω φανταστει κι εγω και ευχομαι η αεροδυναμικη να βοηθησει οντως και στην πραξη.