Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
πόσο πιθανό να είναι άραγε το γεγονός να σπάσει λόγο κακής λύπανσης???
ρωτάω, γιατί δεν είναι και πολύ αυτοί που αλλάζουν το φιλτράκι του βάνος, και μέσα σ'αυτούς είμουν και εγώ...
απο τότε που είδα το θρεντ που είχε σηκώσει ο τουρμποντόγκ, ξεκίνησα και εγώ να το αλλάζω σε κάθε αλλαγή λαδιών...
η αλήθεια είναι, πως την πρώτη φορά που το αλλάξαμε, το φίλτρο ήταν σε αθλία κατάσταση!!!
Δεν εχει να κανει με την λυπανση,ειναι σταθερο κομματι.Στα συγκεκριμενα "αυτια¨" δεν υπαρχει παλυνδρομικη η περιστροφικη κινηση για να το πειραξει το λαδι.
Ειναι καθαρα αστοχια υλικου η κατασκευης.

Το φιλτρο πρεπει να αλλαζεται πολυ συχνα και προσοχη να μην κοπει στην διαδικασια η ασπρη Τεφλον ροδελα που κραταει το O Ring.

υγ. Θωμα γιατι εχεις ξυλωσει το φιλτροκουτι σου;; καθολου καλη κινηση,ολη η ζεστη και βρωμια του κινητηρα περναει απο το ελευθερο φιλτρο.