Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Ferrari F620 [599 GTB replacement]

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καθόλου άχρηστη θείο...είναι μια ιδέα, το κατά πόσο ο όρος χειροποίητο, αφήνει
    πίσω μια εταιρεία...ειδικά στα μπλόκ, θεωρώ πως είναι απαράδεκτο εν έτη 2011
    μια εταιρεία σαν την φεράρι να κατασκευάζει τα μπλόκ των κινητήρων, με μεθόδους
    μεσαιωνικούς...η χύτευση μέσα σε καλούπια, δεν έχει ουδεμία σχέση με το να
    δουλέψεις ολόκληρο μπλοκ απο πιεσμένο χάλυβα - αλουμίνιο, και λοιπά μέταλα.
    λόγο ελεύθερης ροής του μετάλου μέσα στο καλούπι, δεν έχουμε το ίδιο συμπαγή
    μπλόκ με ένα μπλόκ που ανεβαίνει σαν πρεσσαρισμένο τούβλο επάνω στο cnc
    για να διαμορφωθεί όπως πρέπει...αυτό βέβαια είναι η αρχή...μετά πάει
    η βαλίτσα βέβαια πολύ πιο μακρυά...όπως το ποιός μοντάρει το καλούπι, όπως το
    πόσα μοτέρ έχουν απόκληση σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και την μελέτη,
    και φυσικά το γεγονός ότι στα 100κ χιλιόμετρα τα μοτέρ αυτά ανοίγουν σαν
    μαρούλια...
    Ποτε εμεινε πισω η εταιρια και εγω δεν το θυμαμε;;

    Η χειροποιητη κατασκευη ειναι η καλυτερη μεθοδος που υπαρχει. Αποδεδειγμενο τα τελευταια 100 και πλεον χρονια της αυτοκινησης(ας μην το αναλυσουμε)
    Εσυ ποτε ειδες τελευταια ενα Φερραρι μοτερ ανοιγμενο σαν μαρουλι μετα απο 100.000 χλμ;;; Για να το γραφεις ετσι ευκολα πρεπει να εχεις ποοοολυ εμπειρια πανω σε αυτα τα διολου καθημερινα αυτοκινητα

  2. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    silent (13-11-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP