Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων




Γενικά, σαν καινούριο αμάξι, ένα παράδειγμα ωστόσο θα μπορούσε να είναι το πιο ακριβό TIGUAN στην έκδοση 2.0 200 PS DSG7, όπου κοστίζει 450 ευρώ λιγότερα από το 4κινητο Χ1.



Σωστός, αλλά συνήθως ο ανταγωνισμός προσφέρει περισσότερα extras από την αρχική ακόμα έκδοση. Even mec does this!



X1 E90

Μήκος 4454 4520
Πλάτος 1798 1817
Υψος 1545 1421
Μεταξόνιο 2760 2760
Μετατρόχιο εμπρός 1500 1500
Μετρατρόχιο πίσω 1529 1513
Χώρος αποσκευών min (λτ./ vda) 420 460
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 61 60

Πέρα από τα νούμερα όμως και στο μάτι δείχνει αρκετά μικρότερη, θυμίζοντας περισσότερο σειρά 1 ειδικά στους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Τα νουμερα ηταν το πρωτο που ειδα, απλα δε μου φαινεται και τοσο μικρο. Για αυτο που υποτιθεται οτι πρεπει να ειναι τουλαχιστον. Το χ3 η σειρα f ειναι σε μεγεθος σαν τη πρωτη γενια χ5. Το χ1 ουτε suv δεν ειναι, crossover ειναι ξερω γω..

Οσο για τα extra πραγματικα η bmw ειναι η χειροτερη.

Το tiguan ειναι φθηνοτερο αλλα το tiguan το diesel οχι.

Σα διλιτρο diesel τετρακινητο και μονο ειναι για μενα πολυ καλη επιλογη. Ειδικα με τις προσφορες στη τιμη που ειχε (και συνηθως κανει) η bmw. Δε ξερω με τη vw τι γινεται.

PS το μονο που με ενοχλει που δεν εχει το αυτοκινητο ειναι αντιθαμβωτικοι καθρεπτες!!!! Το vw group πρεπει να τους παιρνει πολυ φθηνα γτ και τα σκοντα εχουνε μου φαινεται!! Μεγαλο πραμα το χειμωνα στην εξοχη..