στελάκη, το αμάξι σου είναι πολύ δυνατό. οι συμβατικές λύσεις δεν είναι και ότι
καλύτερο για την περίπτωση σου. για τις λύσεις που σου πρότεινε ο στράτος, εγώ
διαφωνώ, γιατί τα λάστιχα αυτά δεν κάνουν στο βρεγμένο, και βγάζουν και πολύ
θόρυβο όπως πολύ σωστά σου έγραψαν. τα έχω δοκιμάσει και τα δύο, και στην
πίστα και στον δρόμο. σε σέμισλικ οι καλύτερς λύσεις είναι τα καπ, και τα κούμο ν70α.
τα κούμο ίσω να είναι και καλύτερο σαν επιλογή, γιατί έχουν και μαλακή, αλλά και
σκληρή γόμα. τα καπ είναι μαλακά. το θέμα με αυτά τα δύο, είναι ότι δουλεύουν
άριστα και στο βρεγμένο, όχι για πολές ταρζανιές όμως. όπως και να'χει, το αμάξι
σου θέλει καταρχήν στήσιμο. η ανάρτηση είναι βρακί, άσχετα τι λέει το αμορτισερόμετρο.
πάει σαν βάρκα. λάθος ανάρτηση, με λάθος ελατήρια. κάνε κάτι σε συνδιασμό
ανάρτηση - καλό λάστιχο - σωστή ευθυγράμμιση, και τέλος παίξε λίγο με την
πίεση στα λάστιχα. μην τα μπαλωνιάζεις και τσιτώνουν. επίσεις εγώ θα σου έλεγα
να μην πάς σε 18άρια...βάλε 235 σε 17άρια. το μικρότερο προφίλ, θα σε βοηθήσει
περισόττερο απο το μεγαλύτερο στο να έχεις πρόσφυση. χώρια που είναι και πολύ
ακριβότερα. απλά δεν ξέρω αν βγαίνουν τα καπ σε 17άρια, όπως και τα κουμο...