Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 306

Θέμα: [E46] πολύ κοντό διαφορικό...help...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως απο μενα μπραβο!!πολυ καλη επιλογη και κατα τη γνωμη μου δεν ειναι ιερωσυλια να προσπαθεις να ταιριαξεις τα καλυτερα δυνατα μεροι!!δηλαδη σασι και τιμονι bmw που για μενα ειναι απο τα καλυτερα και ταυτοχρονα μοτερ japan που εχεις τρελες επιλογες σε aftermarket και ειναι και σκυλια!!γιατι εδω που τα λεμε αλλο ενα μοτερ να το τουρμπισεις απο το 0 οπως πχ ενα 325 και αλλο ενα 2jz-gte το οποιο εχει ηδη της προσδιαγραφες απο το εργοστασιο(παροχες κλπ) γιατι ειναι turbo.και εμενα μου εχει περασει η ιδεα να βαλω ενα sr20det γιατι μπορω να ανεβασω ποιο ευκολα αλογα και για να εχει καλυτερη κατανομη βαρους μιας και το 325 ειναι αρκετα βαρη σε σχεση με τον sr!φιλε μου ελπιζω να ανεβασεις καμια φωτο και να μας πεις λεπτομερειες σχετικα με τις δυσκολιες του εγχειρηματος κλπ!!
    φίλε στέλιο δεν έχεις daewoo ή kia
    έχεις bmw
    αν θέλεις να το κάνεις δυνατό έχεις δεκάδες επιλογές από το εργοστάσιο
    αν σου αρέσει τόσο πολύ ο ιάπωνας, αγοράζεις έναν ιάπωνα και εχεις αυτοκίνητο κι όχι ουρακοτάγκο

    το Μ3 έχει 343 άλογα και 35+ κιλά ροπή και ξαφνικά δε φτάνει ούτε για τους αρχάριους
    έγιναν τα άλογα και η ροπή στραγάλια και τα έχουμε για την πλάκα μας

  2. The Following 4 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    alexk (07-02-12), Bitz (03-08-12), Dimitrios (17-10-11), kplc16 (16-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP