-
το hachiroku βεβαια, οπως και καθε παλιο ιαπωνικο, υποφερει στην ακαμψια του σασι..δεν υπαρχει επαφη μεταξυ πχ..ενος ε30 και ενος αε86 σε στιβαροτητα..και γιαυτο σε ολα τα αε πεφτει πολυ ενισχυση στο αμαξωμα προκειμενου..ειτε να γινει αγωνιστικο ειτε driftadiko..και πραγματι θελουν αρκετα δεσιματα..
απο κει και περα..οταν ειχα μπει σε ενα καλο driftadiko hachiroku καποια χρονια πριν σε ορεινη στροφοδιαδρομη το αμαξι ηταν πραγματικα μαγευτικο...το ενιωθες αναλαφρο..και πολυ ευκολο να το πας λιγο με το πλαι..συγχωρουσε αρκετα για παλιο "καθαροαιμο" αμαξι..βεβαια οπως συζητησα και με γνωστο φιλο λατρη τους για λιγο παιχνιδι ειναι αρκετα ευκολα και υπακουα..οσο ομως παλευεις να βρεις το απολυτο οριο δυσκολευει πολυ το αμαξι..το μοτερακι που ηταν ο κλασικος 4age στα χαμηλα ειναι απλα ανεκτος και μονο στα ψηλα κανει κατι..και θυμιζει αρκετα vtec χωρις ομως αναλογο ξεσπασμα..δυναμη απο στροφαρισμα λοιπον..αλλα αξιοπρεπεστατο μοτερ για το 1983 και πολυ αξιοπιστο..οταν οι ευρωπαιοι ειχαν να προσφερουν max καμια 100αρα αλογα..
το πλαισιο παντως ανετα εκανε το συγκεκριμενο μοτερ να μοιαζει λιγο και γιαυτο το λογο δεν ηταν τυχαιο που παρα πολλοι επελεγαν ειτε το 20v 4age (160-165hp) ειτε το κομπρεσσορατο 4agze..(145ps)..που εμπαιναν πολυ ευκολα στο μηχανοστασιο του hachiroku..σε αγωνιστικη χρηση η ιδια η toyota εφτιαχνε το 4age να φτανει γυρω στα 240hp(!!!!) κατεβαζωντας ευκολα 9αρες....αλλα με ανοιγμα του μοτερ μετα απο καποιους αγωνες...
https://en.wikipedia.org/wiki/4AGE#4A-GE_.2816-valve.29
πολλοι βεβαια ξεπερασαν τα ορια..στην απολυτη αναζητηση δυναμης και επελεξαν πιο δραστικες λυσεις για το ταπεινο hachiroku..την τιμητικη τους εδω ειχαν τα nissan μοτερ (sr20det, nissan silvia) και τα honda μοτερ (f20c, s2000)...κανοντας το αμαξι τερας....
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP