Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωραία ερωτήματα Στράτο. Πέρα απο το ερώτημα και το αξιοπερίεργο της επινόησης, λίγοι θα έχουν αναρωτηθεί πως έφτιαξαν τα επι μέρους τμήματά του.
Και τώρα να σου επιστρέψω το ερώτημα σου, μιας και εσυ που έχεις σπουδάσει το αντικείμενο, θα είναι ενδιαφέρουσα η άποψη σου.
Πώς κατασκευάστικε λοιπόν? Καμιά ιδέα?
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο liakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια επειδη ο Σειραδακης ειναι καθηγητης μου οι απορειες σας παραμενουν και για ολους τους επιστημονες αναπαντητες. Οπως ειπε και ο στρατος για τη δημιουργια ενος αντιγραφου χρησιμοποιησαν ολες τις διαθεσιμες τεχνολογιες. Δυστυχως το αντιγραφο ή χάλαγε διοτι ειναι δυσκολο να "συγχρονισεις" τοσα γραναζια ή εβγαζε τελειως λαθος αποτελεσματα πριν χαλασει, διοτι κανενα γραναζι δεν μπορει να ειναι "τελεια" κατασκευασμενο. Και μιλαμε για γραναζια που εχουν μετρηθει με συσκευες λειζερ για την επιτευξη της μεγαλυτερης δυνατης ακριβειας. Βεβαια απο οσο ξερω οι προσπαθειες συνεχιζονται. Ποιος ξερει? Μην παραλειψω οτι υπαρχουν και πολλες αλλες "Θεωριες" για το ποιος εφτιαξε αυτο.

Και ενα προσφατο αρθρο https://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w...12/2009_382853
Δυστηχώς τα στοιχεία για την κατασκευή του παραμένουν ένα μυστήριο. Τώρα που ξαναπαρατηρούσα τις φωτογραφίες είδα κάποια γρανάζια που δεν είναι εντελώς κυκλικά. Αυτό είναι ότι πιο δύσκολο για να κατασκευαστεί και να σχεδιαστεί και το έτερο του που θα συνεργάζεται γιατί απαιτούν μεταβλητό modul. Αυτού του τύπου γρανάζια είναι αρκετά περίπλοκα και χαρακτηρίζονται απο την μεταβλητή σχέση μετάδωσης που έχουν.

Το ποιός το κατασκεύασε ή ποιά ακριβώς χρονική στιγμή κατασκευάστηκε είναι ακόμα άγνωστο. Φυσικά έγινε με τα εργαλεία την εποχής (δεν υπήρχαν φρέζες και τόρνοι χαχαχαχα) αλλιώς μένουμε μόνο σε "θεωρίες Λιακόπουλου", κάτι που δεν απασχολεί την φύση της συζήτησης μας. Αυτά απο κοντά μόνο