-
Το GTI που είχα έδινε πράγματι την εντύπωση ενός εξαιρετικά ποιοτικού αυτοκινήτου. Σε σχέση με τα αδερφάκια του τα Leon, τα πλαστικά του είχαν πολύ καλύτερο φινίρισμα και ήταν μαλακά.
Όλα αυτά μέχρι να το γδύσεις. Κάποια στιγμή αποφάσισα να κάνω retrofit στο εργοστασιακό navi (MFD2) με το CD-changer στο υποβραχιόνιο και το sharkfin. Έλυσα το αυτοκίνητο μόνος και το ξαναέδεσα. Πέρασα καλωδιώσεις από την οροφή μέχρι τα μαρσπιέ και από το πορτ-μπαγκάζ μέχρι το ταμπλώ. Αυτό που είδα δεν ήταν το ποιοτικό γερμανικό αυτοκίνητο των 35.500 ευρώ που περίμενα. Πίσω από αυτή την ωραία εικόνα που έβλεπε κανείς από τη θέση του οδηγού, υπήρχε μεγάλη συγκάλυψη.
Ένα τραγελαφικό που δε θα ξεχάσω ποτέ ήταν όταν προσπαθούσα να βρω την αιτία ενός τριγμού στο δεξί τμήμα του ταμπλώ. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ο καθρέπτης του συνοδηγού, αλλά το απέκλεισα γρήγορα. Έκανα μια αναζήτηση και ανακάλυψα πως κάποιος κάπου είχε βρει ξεβίδωτη μια αλλενόβιδα που στήριζε το δεξί τμήμα του ταμπλώ στον κλωβό. Έλυσα το κομμάτι και ήταν όντως αυτή η αιτία. Έκτοτε πρέπει να βοήθησα τουλάχιστον 15 άλλους ιδιοκτήτες Golf στο να απαλλαγούν από αυτόν τον τριγμό. Ήθελα να 'ξερα, αυτές τις κωλόβιδες κανείς δεν τις ήλεγχε από το εργοστάσιο?
Δε γνωρίζω τη Ζ4 για να κάνω συγκρίσεις. Θα ήταν επίσης άδικο να συγκρίνω το Golf με το E60. Έχοντας όμως λύσει πολλά τμήματα του BMW για να σκαλίσω, να καθαρίσω ή και από απλή περιέργεια, θα πω απλούστατα πως είναι σα να συγκρίνεις το διπλάνο των αδερφών Ράιτ με το Concorde.
-
The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP