Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
επισης αυτο που κυριολεκτικα σκιζει το δισκο ειναι οταν στο d1 σε ευθεια το αυτοκινητο επιλεγει 2α για να ξεκινησει (οταν ειναι ανηφορα καταλαβαινει και βαζει πρωτη).
κατ' εμε τα d1-2 πρεπει να αποφευγονται, εκτος αν κανεις θελει να αλλαζει ολο το σετ καθε 20 χιλιαδες χλμ.
στο d3 ειναι μια χαρα, απλα σε μενα που ειναι στα τελευταια του τωρα το δουλευω πιο πολυ στο χειροκινητο στο s5.
το σπαστικο ειναι οτι οταν βαζεις μπροστα μπαινει αυτοματα η επιλογη d1, χωρις αυτο να μπορει να παραμετροποιηθει ωστε να επιλεγεται αυτοματα καποιο αλλο προγραμμα.
ετσι καθε φορα πρεπει να το κανεις χειροκινητα, που σημαινει οτι ισως το ξεχασεις.
Σταθη δεν θα διαφωνησω σε αυτα που αναφερεις,αλλα μου ειναι αδιανοητο το M Division να εχει επιλογες ρυθμισης του smg που οι μεν να φθειρουν τον δισκο πιο πολυ απο τις δε.
Μονη εξαιρεση ειναι η χρηση του launch control,που στο Ιταλικο manual αναφερει:
launch control diventa nuovamente disponibile solo dopo aver percorso una determinata distanza!!!!,δεν σου επιτρεπει το λογισμικο του smg να κανεις συνεχομενα launch control.
Εγω το δουλευω συνηθως στο d1,οποτε ο χρονος θα δειξει τι πραγματικα ισχυει,ελπιζοντας φυσικα να μην δικαιωθεις.....