Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: Χαρτογράφηση & ροπή

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι και οχι.

    Αναφορικα με τα αυτοκινητα δεν εχω μεγαλη εμπειρια αλλα μπορω να καταθεσω αποψη απο τη μοτοσυκλετα μου.
    Σε επιπεδα προγραμματισμου μπορεις να πειραξεις τα "σκαλοπατια" στις καμπυλες και ισως να δωσει λιγη ροπη παραπανω (πιο χαμηλα η λιγο πιο ψηλα).
    Για να μεταβαλλεις τα χαρακτηριστικα ομως σε ικανοποιητικο επιπεδο χρειαζεσαι παλι εξατμιση και εκκεντροφορο αλλα με διαφορετικα χαρακτηρηστικα.
    Απο ροπη στη μηχανη μονο με προγραμμα εχω δει αλλαγη μεχρι 2% το οποιο νουμερο ειναι "τριχες".
    (στα εκατο κιλα 2 στα 10 κιλα 0,2)

    Με στενη εξατμιση και "αργο" βημα -που δεν ηθελα εγω, αλλα μου προτειναν οι τιουνερς) η διαφορα ειναι μεχρι και 0,5 αλλα με μεγαλους περιορισμους στις στροφες του κινητηρα.

    Αυτα τουλαχιστον ισχυουν η νομιζω οτι ισχυουν σε διβαλβιδο μονοκυλινδρο.

  2. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    Panos 316T (20-09-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP