Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vassilisvot Εμφάνιση μηνυμάτων
θέλεις άκρα με ψαλίδια και ιμιαξόνια με κούπες. γιατί τα ιμιαξόνια είναι χοντρά και δεν θα κουμπώσουν στο διαφορικό σου!!! αν πάρεις άκρα με ψαλίδια μόνο δεν θα κουμπώνουν μετά στο άκρο του 330 γιατί έχεις μικρά ιμιαξόνια..


Φτου ρε γαμώτο και το ήξερα... με λίγα λόγια θέλω κομπλέ πίσω γέφυρα με διαφορικό,ψαλίδια,ημιαξόνι α,άκρα με φρένα κομπλέ αλλα και κεντρικό άξονα... Πάνω κάτω ξέρουμε καθόλου απο τιμή??Πόσο μπορεί να κοστίσει όλο αυτό??? Έχω βρει κομπλέ πίσω φρένα απο 330 που για να μπούνε θα πρέπει να φτιάξω αντάπτορες αλλά και πάλι θα έχω πρόβλημα με τις σιαγόνες του χειρόφρενου...φτου κι πάλι...
Μάλλον φίλε Τάκη άρχισε να ξεσκονίζεις την αποθήκη σου σιγά σιγά και να στείλει προς τα πάνω (Γιάννενα) κομπλέ γέφυρα.

SoNiC_77Gr όσο για τα φρένα του 330 μπροστά κάθονται κουτί χωρίς πατέντα,απλά βγάζεις τα μικρά (286x22) και βάζεις τα μεγάλα (325x25) αν ενδιαφέρεσε μπόρω να σου δώσω τα δικά μου είναι ολοκαίνουρια γνήσια θα μου δώσει φίλος απο Μ3 μαζί με άκρα.
δεν σε πολύ συμφέρει. βάλε από 325 πίσω.
κοίτα τα ιμιαξόνια με της κούπες πάνε 250 ευρώ (απο 330 δεν πάνε απο τίποτα άλλο) και τα άκρα με τα ψαλίδια πάνε από 450-500 ευρώ.
δύσκολο να σπάσουν μετατροπή για να σου δώσουν.
εγώ 2 σετ είχα αλά τα έχω δώσει για μετατροπή κομπλέ και αυτήν την εβδομάδα τελειώνουμε ένα 46 αρι compact από την κέρκυρα το κάνουμε απο 318 ti (n46b20a) σε (m54b30)
και περιμένουμε όλοι να δούμε τι θα κάνει
εκτός αν βρείς από κανα diesel 3.0 td με τα 218 hp αν θυμάμαι καλά
τα ίδια φοράει...