Την καταναλωση λαδιου ποτε την παρατηρεις?

Πχ στα πρωτα 1000χλμ μετα την αλλαγη θελει 1 λιτρο?

Η μηπως μετα απο 2000 εχει εξαφανισει 2 λιτρα και το αναγεις ανα 1000?

Η 2η περιπτωση μου εχει τυχει.
Στα 2.000 χλμ μου ειχε εξαφανισει σκαρτα 2 λιτρα και το λαδι ηταν αχταρμας.
Επι τοπου αλλαζω λαδια και βαζω παλι τα ιδια.

Στα πρωτα 1000χλμ δεν εκανε κιχ.
Μεχρι να φτασει στα 2000 ειχα το ιδιο θεμα... Τονιζω οτι δεν ειχα μονο καταναλωση, ο δεικτης ειχε πανω μπουρμπουληθρες(το τηγανιζε το λαδι) και ηταν κατραμι μαυρο.
Με λιγα λογια ειχε χασει ολες τις ιδοτητες του.

Ξανα αλλαζω και βαζω αλλης επωνυμης εταιρειας μεσα και δεν ξανααντιμετωπισα θεμα.
Ουτε με καταναλωση, ουτε με μπουρμπουληθρες ουτε με μαυρισμα πριν τα 5000χλμ(χρειαστηκαν 3 αλλαγες ανα 3000χλμ για να καθαρισει η μηχανη μου απο το τηγανολαδο...).

Κανε ενα τσεκ πολυ νωρις μετα την αλλαγη. Και στα 500 και στα 1000 χλμ.
Αν μεχρι εκει δεν καιει και το εξαφανιζει μετα, προτού πειραξεις τη μηχανη αλλαξε μαρκα λαδιων.

Τελος το 15-40 σε καμια περιπτωση δε θα βοηθεισει.
Καπου εχουν ψιλοαναλυθει τα θεματα με τα ιξωδη.
Το 2ο νουμερο ειναι που πρεπει να ανεβασεις αλλα αποτελει ημιμετρο με πιθανα παρατραγουδα.
Εν παση περιπτωση ενα 5-50 η ενα 10-60 θα στο καιει πολυ πιο δυσκολα.

Αλλα κοιτα και λιγο πρωτα αυτο που σου ειπα στην αρχη.
Δεν ειναι παντα ολα τα λαδια καλα.