Αν μιλας για κουπε σασι εκτος απο τον μηχανολογικο ελεγχο πρεπει να δεις σε τι κατασταση ειναι τα παραθυρα (ανεβοκατεβασμα χωρις θορυβους και κομπιασματα) οταν κλεινει η πορτα να μην ακους κουνημα απο μεσα.
Επισης στα πισω να κανεις εναν καλο ελεγχο στα λαστιχακια τσιμουχες και να δεις αν στα φαναρια υπαρχουν υγρασιες.
Καλο επισης ειναι να ριξεις και μια ματια στον καταλυτη με εναν ελεγχο καυσαεριων.
Μηχανολογικα τωρα, ασε το αμαξι στο ρελαντι για 10 λεπτα με το αιρκοντισιον αναμμενο και δες αν ανεβαζει θερμοκρασια πανω απο τη μεση. (αν το κανει στριψε και φυγε)
Τα is συχνα πασχουν απο φλατζες λογω μαλακυνσης του προηγουμενου ιδιοκτητη (σκισιμο κτλ).
Πολλα επισης μπορεις να καταλαβεις και απο το ψυκτικο υγρο στο ψυγειο αν εχει σκουριες μεσα κτλ.
Σε γενικες γραμμες ενα αυτοκινητο με αυτα τα χρονακια στην πλατη, θα εχει θεματακια, οποτε ρωτα αν και ποτε εχει αλλαξει δυναμο, και αν εχει κανει ποτε λαδια στο διαφορικο του.
Φυσικα μην περιμενεις να βρεις 1.8 με κατω απο 150.000 χιλιομετρα.