Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 102

Θέμα: Τελη κυκλοφοριας και τεκμηρια. - σοβαρη κουβεντα-

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    λίγο άδικο για τα μικρού κυβισμού...ένα σεατάκι 1400, να φορολογείτε με μόλις
    τα μισά απο το δικό μου αμάξι πχ. για τις παλαιότητες κτλ κτλ, ποτέ δεν τις κατάλαβα,
    και θεωρώ πως υπάρχουν για να μπερδέυουν την κατάσταση. σε πολές περιπτώσεις,
    ένα παλαιό όχημα, χρειάζεται περισσότερη συντήρηση...όπως και να'χει, εγώ θεωρώ
    χοντρά χοντρά, πως ένα αμάξι σαν το δικό μου, δεν πρέπει να είναι κάτω απο τις
    10.000. στο κάτω κάτω, μιλάμε για ετησίως απο 7κ τον χρόνο, εώς και 13 - 14.
    το ξέρω καλά, γιατί το αμάξι έχει υπάρξει και σαν καθημερινό εργαλείο, και σαν
    αμάξι για σκ τον τελευταίο χρόνο. οπότε μια μέση λύση είναι ότι πρέπει...γενικά
    και μιλώντας απο πλευράς συμφέροντως, είναι ιδανικά τα συγκεκριμένα νούμερα, με
    ίσως λίγη ελαστικότητα στις πρώτες κατηγορίες...



    λοιπόν μην βαρέσετε, αλλά θα το πώ. πιστεύω πως θα έπρεπε να υπάρχει μηχανισμός
    που να ελέγχεται απο το πόσο βενζίνη καίει ένα αυτοκίνητο, και να υπάρχει μια χρέωση
    ανά λίτρο, έτσι ώστε να βγαίνει η ετήσια δαπάνη για το σήμα του κάθε αυτοκινήτου.
    εκεί που βάζεις βενζίνη δλδ, καταγράφεται ο αριθμός κυκλοφορίας, πειγαίνει στο
    υπουργείο, και απο εκεί μοιράζεται στις ΔΟΥ όπου ανήκουν τα οχήματα. πραγματικά
    πιστεύω πως το μόνο δίκαιο σύστημα για να πληρώνει κανείς το σήμα, είναι ανάλογα
    με την χρήση. ο μοναδικός τρόπος νομίζω είναι αυτός, και αυτεπάγγελτα μάλιστα,
    γιατί όπως ε΄ναι γνωστό εμείς οι ίδιοι, ούτε το 1/3 δεν θα εμφανίζουμε...
    όσο για το πινάκιο, το θεωρώ άδικο για τα μεγάλου κυβισμού, μιάς και όπως είναι
    γραμμένο, ένα Μ3 Ε9Χ, πρέπει να πληρώσει για σήμα πάνω απο 2000 ευρώ, +
    το 40% του τέλους το οποίο είναι άλλα 800+...άκρως άδικο θα έλεγα, ειδικά όταν
    πληρώνει τέτοιο φόρο στα καύσιμα ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου που δεν χορταίνει
    απο βενζίνη, + τα τρελά τέλη ταξινόμησης που πληρώνει με την αγορά του αυτοκινήτου.
    επιμένω σε ένα πρότυπο σαν αυτό που έγραψα. είναι το πιο δίκαιο πιστεύω. πρέπει
    ανάλογα με την χρήση που κάνουμ στον δημόσιο δρόμο να χρεωνόμαστε το σήμα...
    βέβαια, αυτό λειτουργεί αντιστρόφος ανάλογα, μιάς και το 2012 πχ, θα καλούμαστε
    να κλείσουμε την προηγούμενη χρονιά. δεν νομίζω πως είναι κακό. άλωστε γιατί να τα
    προκαταβάλουμε.χρησημοποί σα, πληρώνω. γιατί να πληρώσω χωρίς να ξέρω αν
    θα χρησιμοποίησω, και πόσο (όπως την έπαθα εγώ και κάνα δυο άλλοι πχ)...


    ποιός τα μελετάει αυτά ρε σταμάτη???
    μπέρδεψα την εργοστασιακή τιμή με την τιμή αντιπροσωπείας...my bad. αν και πάλι
    αρκετά είναι, αν υπολογίσουμε πως μέχρι το 2009 πληρώναμε 500 κάτι ευρώ...
    επίσεις η λύση του σάρκυ είναι αυτό που λέω εγώ, με άλλο τρόπο, και σαφώς πολύ
    πιο απλό και καλύτερο...μιλάω πάντα για τα τέλη...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 25-07-11 στις 21:20
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP