Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνω οτι η τετρακινηση ειναι αουτ σε "διασκεδαση"....αλλα δεν εχει κατι το αρνητικο σε καθημερινη οδηγηση σε δρομους οπως εχουμε εμεις εδω στο Ελλαδισταν.....

...οπως και να'χει ομως δεν ειμαι κατα της εξελιξης προς το καλο των σπορ κατασκευων //Μ,ακομα και αν αυτο παει κοντρα στην παραδοση αρκει να προσθετει και οχι να αφαιρει.

....γενικο φαινομενο της εποχης το αυξημενο βαρος,ο πολυς εξοπλισμος αλλα και τα πολλα ηλεκτρονικα....ομως δεν κανει κακο στο μεσο οδηγο αφου εχει να κανει με πολυ υψηλοτερες ταχυτητες απο το παρελθον!!!!τελικες ταχυτητες που ερχονται σε χρονους dt!!! αρα θελουμε κρατηματα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο!!!

Τελος, σιγουρα θα διαλεγα, υποθετικα εννοητε!!!, μια εξοπλισμενη με 4Χ4 εκδοση της νεας //Μ5 ,εαν υπηρχε στο πακετο εξοπλισμου βεβαιως,αφου ακομα και με την 520 που εχω σπινιαρω στην εκκινηση στη ασφαλτο σαπουνι που εχουμε....
άρη...η τετρακίνηση σε μοντέλο Μ, είναι σα να λέμε πως η καβασάκι βγάζει αμάξι
για να χτυπήσει την φεράρι...δεν υπάρχει επαφή. τετρακίνηση και Μ είναι δυο αντίθετες
ιδέες. όπως είπα. αν θέλεις τετρακίνητο γρήγορο αυτοκίνητο, δεν παίρνεις Μ...
τώρα αν οι βαυαροί θέλουν να το κάνουν και αυτό οκ. έτσι και αλλιώς, το χέσαν τελείως
το θέμα.