Γιαννη δεν φοβουνται αυτο, φοβουνται μη γινουμε Αγγλια που οι εταιριες προσλαμβανουν οδηγους (οπως τωρα οι μεγαλοιδιοκτητες τους μεροκαματιαρηδες οδηγους), δινουν εξετασεις να ξερουν ολο το πχ. Λονδινο απ'εξω, ειναι ντυμενοι οπως πρεπει και οχι με τη σαγιοναρα, δεν καπνιζουν σαν φουγαρα, και το ταξι ειναι ΤΑΞΙ και οχι ενα χαρβαλο με χιλιοραμμενα καθισματα και λεκεδες που τριζει και λες τωρα θα σκορπισει..
Να γινει καρτελ? Ε και? Μηπως τωρα η ταριφα και σημαια ειναι φτηνη? Μηπως η διαδρομη ειναι φτηνη? Μηπως η υπηρεσια που σου παρεχεται αξιζει το αντιτιμο της? Θα βρεις 1 οδηγο καλο που θα ειναι σωστος, τιμιος και θα γουσταρεις τη κουβεντα και τη συμπεριφορα του, και αλλους 9 που με τις εταιριες θα μεινουν ανεργοι γιατι πολυ απλα δεν κανουν για αυτη τη δουλεια.
Και ο ΟΤΕ μονος του επαιζε, ηρθαν HOL, TELLAS, VIVODI, και ενα σωρο αλλες και λογω ανταγωνισμου υπαρχουν καλυτερες τιμες και φθηνοτερες (οχι παντα καλυτερες ομως) υπηρεσιες.
Το μπακαλικο ειναι μπακαλικο. Αλλοι ρυθμοι ζωης τοτε. Το S/M σου προσφερει την ευκολια να βρεις περισσοτερα ειδη στον ιδιο χωρο χωρις να χρειαζεται να τρεχεις σε 5 διαφορετικα καταστηματα. Αν ο μπακαλης εξελισσοταν θα κρατουσε τους πελατες του, δεν εξελιχθηκε ομως (ειτε γιατι βαριοταν και αραξε ειτε γιατι οντως δεν μπορουσε). Ο πελατης δεν θα εχει παντα το χρονο να γυρνα μαναβη/χασαπη/παντοπωλη/χαρτικα κ.α ομως..
Το "Πλαισιο" καποτε ξεκινησε ως τεχνολογικο μαγαζακι στα Εξαρχεια. Τωρα εκτος απο τα γνωστα ειδη και τα οσα καταστηματα, εχει βαλει μεσα απο φριτεζες και τοστιερες μεχρι ειδη camping - ποιο? το πλαισιο!-, και ποσα θα βαλει ακομα.. γιατι ξερει οτι αν μεινει στασιμος θα χασει εσοδα απο αλλους.
Εξελιξη.. ο καλος θα επιβιωσει.