Γιατί σε ρώτησα...
Οι πίσω τροχοί σε όλα τα bmw εχουν καμπερ...άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο... όλοι έχουν. Όταν λοιπόν έχουμε Χ μοίρες κάμπερ και έχουμε αυξημενη φθορα στο εσωτερικό μέρος του πέλματος, δύο τινά υπάρχουν.
1) Λάθος κάμπερ (δηλαδή έξω από τα εργοστασιακά πρότυπα)
2)Αν είναι σωστή και εξακολουθείς να έχεις αυξημένη φθορά ...τότε η φθορά οφείλεται σε αυξημένο σπινιάρισμα ή στα πρώτα βήματα του Ντριφτ.
Δηλαδή ΑΝ στήνεσαι συστηματικά στο φανάρι και το αφήνεις όλο κάτω... ΝΑΙ τρως το μέσα μέρος. ΑΝ ανοίγεις την δευτέρα και ξεκινάς να γράφεις στην ευθεία... ΝΑΙ φθείρεις το μέσα μέρος. ΆΝ σκάβεις μέχρι και τρίτη και ο τροχος σου σκάβει με 3000στροφες (προσεξε ο τροχος σου) τότε πάλι δικαιολογημένο είναι. Όπως επίσης αν ξεκινάς να μάθεις να διπλώνεις το αυτοκίνητο είναι φυσικό ότι χρησιμοποιείς μόνο την δύναμη του... άρα πάλι τρως το εσωτερικό μέρος...Αν έχεις μεγαλύτερη εξοικείωση και γυρνάς με κάποια χλμ είτε με κατέβασμα, είτε με μεταφορά βάρους, είτε με φρένα εκεί θα ζόριζες τον εξωτερικό τροχό σου ,θα τον έτρωγες απ΄έξω και θα ισοστάθμιζες κάπως την κατάσταση...
Προσπάθησα να σου δώσω όσο το δυνατόν πιο σαφή εικόνα του γιατί τρώγονται εσωτερικά. Σκέψου τι από όλα αυτά κάνεις ή δεν κάνεις και συζητάμε περαιτέρω.
Σκέψου ότι όταν είχα πρωτοπάρει δίπλωμα και είχα το Ε30 την πρώτη τετράδα την πέταξα γιατί δεν είχε μείνει απο μέσα ούτε τακούνι ενώ απέξω ήταν καινούριο... Αλλά έκανα όλα όσα σου περιέγραψα από πάνω στον υπερθετικό βαθμό. Αργότερα τα λάστιχα μου τρώγονταν περισσότερο απέξω, εβλεπες με το μάτι τα μάγουλα να αποκτούν μία στρογγυλάδα... Σημαίνει ότι πλέον μπορούσα και το ζόριζα τόσο που η κάμπερ δεν επαρκούσε. Το ίδιο συνέχισε να γίνεται και στο 46αρι...εκεί έδωσα λίγη παραπάνω, και λίγη παραπάνω...και έχω καταφέρει κάπως να το ισορροπήσω. Δεν πάω παραπάνω γιατί θεωρώ ότι θα αρχίσω να χάνω σε ευστάθεια κατά την επιτάχυνση αλλά και κατα την επιβράδυνση κατά βάση.











Απάντηση με παράθεση