Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το εργοστάσιο δίνει κάποιες τιμές ευθυγράμμισης που θα πρέπει να ικανοποιούν ένα εύρος χρήσης. Η γωνία camber οφείλεται κατά κύριο λόγω για την άνιση φθορά μέσα-έξω! Ίσως σε ένα μικρότερο ποσοστό η σύγκλιση ,αλλά επαναλαμβάνω μικρότερο.
Να σε ρωτήσω ,χωρίς παρεξήγηση, με το αυτοκίνητο στρίβεις καθόλου? Ή ασχολείσαι μόνο με τα 400μ 1000μ κλπ?
Θελω να στριβω,προσπαθω να ντριφταρω αλλα δυστυχως το στησιμο δεν με βοηθαει καθολου.Δεν ειμαι ο μεγας χερας,αλλα τουλαχιστον το στριβω αξιοπρεπως αν και δεν ειναι η μεγαλη μου ευχαριστιση,διοτι σπανια βρισκω καλο δρομο για να στριψω!

Η κακη ευθυγραμμηση δεν επηρρεαζει μονο το στριψιμο,αλλα και την σταθεροτητα του αυτοκινητου στα πολλα χιλιομετρα και αυτο ειναι που με φοβιζει περισσοτερο.Και εγω κινουμαι συχνα με πολλα δυστυχως