Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Γεφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

    Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές.

    Από αυτά:

    Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
    Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
    Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα,



    με κρατικές εγγυήσεις.



    Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος,

    δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.

    (σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν



    Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039,

    δηλαδή επί 35 χρόνια.



    Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές.

    Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία,

    δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
    Δεν είναι κι άσχημα!
    Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο

    η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το Ό της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

    Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.

    ................................
    Αυτό ο απαράδεκτος υπολογισμός / συμφωνία , ισχύει σε όλα τα μεγάλα δημόσια έργα που εκχωρήθηκαν σε μεγαλοεργολάβους .

    Και το ερώτημα που μου βγαίνει αβίαστα είναι, πως συμφωνούνται τα χρόνια (διάρκεια ) εκμετάλευσης χωρίς σοβαρά στοιχεία για τον αριθμό των διερχόμενων οχημάτων ;;;
    Και μην μου πείτε ότι υπήρξαν σοβαρά στοιχεία για τα αυτοκίνητα που διέρχονται γιατί τα στοιχεία άλλα λένε !!!

    Αντε τώρα να πιστέψεις ότι δεν υπήρξε προσωπικό όφελος !!!

    Και μετά αναρωτιόμαστε, γιατί στην Ελλάδα τα έργα κοστίζουν 10 φορές περισσότερο απ'ότι στο εξωτερικό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 08-07-11 στις 12:43

  2. The Following User Says Thank You to Samaro For This Useful Post:

    PANOS-E60 (08-07-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP