Συμφωνώ απόλυτα με konstantinos E30 & thomelef. Πάντως εγώ το βλέπω και θετικά και αρνητικά το όλο κονσεπτ. Και μου αρέσει και μου βρομάει λίγο....

Μου αρέσει που κατασκευάζει αυτοκίνητα άλλης δεκαετίας τα οποία δεν βγαίνουν πια στην παραγωγή! Για έναν λάτρη τέτοιων οχημάτων είναι οτι πρέπει πιστεύω και άνετα θα αγόραζα ένα πορσε του 70-80 ρεπλικα.

Απο την άλλη το να παράγει αντιγραφές μοντέρνων και πολυτελών οχημάτων μου φαίνεται κάπως....περίεργο. Χωρίς να θέλω να φανώ κακός! Δλδ πως θα έπρεπε να αντιδράσουν οι σχεδιαστές των ferrari-lamborgini οταν έρχεται ο κάθε "έξυπνος" και με διάφορα παραθυράκια φτιάχνει φτηνά ομοιώματα? Αυτό δεν έχει αντίκτυπο στην εταιρία τους?
Οκ να φτιάξει μερικά, αλλά άμα γεμίσει ο τόπος "ferrari" που δεν πάνε βήμα, δεν στρίβουν, έχουν ήχο τουοτα, το χρώμα τους δεν σε στραβώνει και η ποιότητα κατασκευής είναι 10 φορε πιο χαμηλή, τοτε πως θα πρέπει να αντιδράσει η ferrari? Δεν της κάνει ζημιά? Πως θα έπρεπε να νιώθουν οι κάτοχοι των γνήσιων αυτοκινήτων που τα πλήρωσαν 5+ φορες πάνω? Εσάς θα σας άρεσε να φτιάξω εγώ Μ5,Μ6 και Μ3 μούφες 1.4TSI? Με το κόστος κατασκευή τους μπορεί αν του διαθέσουν τα μέσα να φτιάχνει πιο πολλά αντίγραφα απ ότι γνήσια η ferrari!

Γιατί δλδ να βγάλουμε χρήματα απο αντιγραφές δουλειάς άλλων, Γερμανων-Ιταλών-κλτ? Τι είμαστε οι έξυπνοι? Και στο κάτω κάτω γιατί να μην φτιάξει κάτι δικό του να πουλήσει εφ όσον έχει τα μέσα?

Και κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω: Αυτός τα σχέδια των 360-430-murtilago και δεν ξέρω τι, που τα βρήκε? Φαντάζομαι χωρίς να ξέρω, ότι ούτε η ferrari-Lamborgini θα του τα έδωσαν, ούτε διαθέσιμα στο κοινό θα είναι και προφανώς δεν θα αγόρασε τα αυτοκίνητα για να τα κάνει καλούπια.

Δεν θέλω να φανώ περίεργος, αλλά μου αρέσει να βλέπω τα πράγματα και απο τις δύο όψεις. Και εμένα με πονάει που αγοράζουμε σαν παλαβοί με μανία ξένα αυτοκίνητα ενώ το μόνο που φτιάχνουμε (σχεδόν) είναι τρόλει και λεωφορεία.