Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: HHO Hydrogen Generators

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    13-05-11
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    7
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα,

    Θα ήθελα να καταθέσω τις απόψεις μου για το θέμα που αναφέρεστε μιας και πιστεύω ότι δεν ξεκαθαρίστηκαν 100% οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.
    Οι συγκεκριμένες συσκευές δεν παράγουν υδρογόνο αλλά οξείδιο του υδρογόνου που είναι το παράγωγο από την ηλεκτρόλυση του νερού άρα σημάνει ότι στο τελικό προϊόν περιέχονται 2 μέρη υδρογόνο ένα οξυγόνο.

    Το ΗΗΟ χρησιμοποιείτε στην βιομηχανία μετάλλων για την επεξεργασία λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που παράγει κατά την καύση του αν και τείνει να εξαλειφθεί λόγο της ασετιλίνης.

    Η παραγωγή του υδρογόνου από ηλεκτρόλυση και μάλιστα σε αυτό το μέγεθος μας δίνει μέγιστο περίπου 50 λίτρα την ώρα άρα 33 λίτρα καθαρού υδρογόνου την ώρα 0,55 λίτρα το λεπτό.
    Ένας κινητήρας μεσαίου μεγέθους χρειάζεται περίπου 500 λίτρα αέρα το λεπτό στο ρελαντί άρα έχουμε ένα μίγμα 500 λίτρα αέρα με 0,55 λίτρα υδρογόνο αν το διαιρέσουμε με έναν πλήρη κύκλο ~ 800 στροφών το λεπτό έχουμε 0,625 λίτρα αέρα και 0,0006875 καθαρού υδρογόνου άρα το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι η ποσότητα του υδρογόνου που παράγεται είναι ίση σε απόδοση καύσης στο ρελαντί με 2ml βενζίνης το λεπτό άρα 120ml την ώρα άρα 0,192¤ την ώρα σε ρελαντί αν το ίδιο παράδειγμα το εφαρμόσουμε σε πορεία που οι ανάγκες σε αέρα του κινητήρα αυξάνονται η σχέση υδρογόνου/ αέρα μειώνεται με μείωση της απόδοσης καύσης του μειγματος.
    Αν υποθέσουμε τώρα ότι λύνουμε το πρόβλημα παραγωγής αρκετού υδρογόνου ώστε να φτάσουμε σε ένα επίπεδο 640gr την ώρα καθαρού υδρογόνου (σχετικό πείραμα που έγινε στην NASA αναφέρει 0,0899 g/λίτρο παραγόμενου ΗΗΟ σε συνθήκες περιβάλλοντος) έχουμε να αντιμετωπίσουμε 4 θέματα :

    1ον Αυτανάφλεξη Μείγματος
    Γενικά, το φαινόμενο "backfire" (αυτανάφλεξη) εμφανίζεται μέσα σε έναν κινητήρα, όταν το μίγμα αέρα – καυσίμου αναφλέγεται κατά την εισαγωγή του μέσα στον χώρο της καύσης και εφόσον οι βαλβίδες εισαγωγής προς τον χώρο καύσης είναι ακόμα ανοιχτές. Η εμφάνιση όμως του φαινομένου "backfire" αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα όταν αναφερόμαστε σε υδρογόνο, αφού ως γνωστόν το υδρογόνο παρουσιάζει μεγαλύτερη αναφλεξιμότητα σε περιορισμένο χώρο σε σχέση με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα μιας και χρειάζεται το 1/10 της ενέργειας που απαιτείται για την ανάφλεξη της βενζίνης.
    Οπότε το λεγόμενο φαινόμενο «χτύπησε πυράκια» σε έναν κινητήρα που δεν θα μπορεί να ελέγξει το μίγμα ώστε να αναπροσαρμόσει το μίγμα , αν και αναπροσαρμογή σημαίνει μείωση του υδρογόνου, θα είναι καθημερινό.

    2ον Ακροφύσια Ψεκασμού
    Τα μπέκ τον συμβατικών κινητήρων έχουν σχεδιαστεί για την πυκνότητα του μείγματος που υπάρχει στην βενζίνη/αέρα άρα για να γίνει χρήση διαφορετικού μείγματος (ο αέρας μετά την εισαγωγή περνάει από τα μπέκ ώστε να ψεκαστεί στον κινητήρα με βενζίνη σε μορφή σταγονιδίων) πρέπει να αλλαχθούν. Στην περίπτωση του υδρογόνου η πυκνότητα του μείγματος μειώνεται δραματικά άρα δεν μιλάμε μόνο για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου αλλά για μια σειρά αλλαγών ( μπεκ – εισαγωγή – σωληνάκια κ.α.)

    3ον Κατάλοιπα καύσης
    Κατά την καύση του το υδρογόνο παράγει Η2Ο (νεράκι) έστω όπως αναφέρετε εδώ ότι περνάει από τον θάλαμο καύσης με τον καταλύτη τη γίνεται; Οι υδρατμοί που αναφέρονται εδώ παράγονται από την θέρμανση του ατμοσφαιρικού αέρα (υγρασία) στο «τελικό καζανάκι» της εξάτμισης και όχι στον καταλύτη. Έτσι λοιπών έχουμε νερό και βενζίνη ( κανένα αμάξι δεν έχει τέλεια καύση) στον καταλύτη λόγο θερμοκρασίας, υπό φυσιολογικές συνθήκες, τα ελάχιστα κατάλοιπα βενζίνης αναφλέγονται πριν περάσουν τα φίλτρα του καταλύτη αλλά αν την βενζίνη την αναμίξουμε με νερό τότε δεν υπάρχει ανάφλεξη αλλά ένα μίγμα που επικάθεται στα φίλτρα του καταλύτη και αναμιγνύεται με τα κατάλοιπα καύσης και έχουμε το φαινόμενο της λιθίασης (κοινώς βούλωμα από λάσπη).

    4ον Χαμηλές Θερμοκρασίες
    Ο χειρότερος εχθρός στο πλάνο της παραγωγής ενέργειας από νερό είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες φανταστείτε λοιπών σε περίπτωση μείων βαθμών πόσο καταστροφική θα είναι η χρήση υδρογόνου στον κινητήρα που θα έχουν μείνει υδρατμοί μετά το σταμάτημα της λειτουργίας σε όλο το κύκλωμα, ο κινητήρας δεν αδειάζει εξολοκλήρου το μείγμα όταν τον σταματάμε άρα έχουμε στην ουσία ή νερό σε υδρατμούς ( όπως σωστά αναφέρεστε ) ή υδρογόνο έτσι σε χαμηλή θερμοκρασία τι έχουμε; πάγο στον θάλαμο καύσης.
    Λοιπών για να μην σας κουράζω μπορεί να δείτε βελτίωση στην κατανάλωση ( 0,1% έως 0,5%) αλλά όχι τα νούμερα που αναφέρονται για τα νούμερα που λέγονται θέλετε μία μονάδα παραγωγής υδρογόνου σε μέγεθος διαξονικού φορτηγού, θα πρέπει μαζί με αυτό να κάνετε θεμελιώδεις αλλαγές στον κινητήρα για να διασφαλίσετε την ασφάλεια του κινητήρα , οι κινητήρες που καίνε υδρογόνο και βενζίνη έχουν αλλαγές ακόμα και στο σύστημα ανάφλεξης λόγο το ότι κοινό μπουζί δεν θα άντεχε στην θερμοκρασία που θα παραγόταν από την ποσότητα του υδρογόνου που χρειάζεται για να δείτε μια βελτίωση κατανάλωσης της τάξεως του 20%.

    Τα συμπεράσματα δικά σας

    Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε :
    https://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
    https://dspace.lib.ntua.gr/bitstream..._hydrogen+.pdf
    https://www.nasa.gov/topics/technolo...ogen_2009.html
    https://www.popularmechanics.com/car...ileage/4310717
    I would love to change the world, but they won’t give me the source code......

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Ntsagara For This Useful Post:

    kloukakis (31-05-11), zannis (31-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP