Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: HHO Hydrogen Generators

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    25-03-11
    Ηλικία
    64
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλώς ήρθατε στον κόσμο της οικονομίας......... με πράσινα άλογα!!!!!!
    Θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω την ηλεκτρολυτική συσκευή στο σύνολό της. Η συσκευή μας αποτελείται απο τα παρακάτω μέρη:

    Α) Συγκριτής ένα ολοκληρωμένο που το ονομάζουμε "συγκριτή" αναγνωρίζει την αύξηση τάσης στην μπαταρία του αυτοκινήτου και κλείνει το κύκλωμα όταν η τάση ξεπεράσει τα 13,10 Volt. Η τάση της μπαταρίας αυξάνεται όταν θέσουμε σε λειτουργία τον κινητήρα του οχήματος και αντίστοιχα μειώνεται όταν διακόψουμε την λειτουργία του. Στήν δεύτερη περίπτωση ο συγκριτής μας ανήγει το κύκλωμα και διακόπτει την τροφοδοσία με ηλεκτρική ενέργεια.

    Β) Τροφοδοτικό συνεχούς ρεύματος με διακόπτη on-off και ρυθμιστή τάσης με το οποίο τροφοδοτούμε την ηλεκτρολυτική συσκευή με ενέργεια. Με το τροφοδοτικό διατηρούμε σταθερό το ρεύμα που διαχηριζόμαστε για την λειτουργία της συσκευής ανεξαρτητα απο την συγκέντρωση του ηλεκτρολύτη. Μας παρέχει την δυνατότητα να καταναλώνουμε μικρό ποσό ενέργειας απο την μπαταρία και να ελέγχουμε την παραγωγικότητα της ηλεκτρόλυσης κατά βούληση.

    Γ) Ηλεκτρολυτική συσκευή. Μια διάταξη μεταλικών επιφανειών (πλάκες), παράλληλα τοποθετημένες (ανάλογη διάταξη διαθέτουν και οι μπαταρίες των αυτοκινήτων) και διαχωριζμένες με φλάντζες. Ονομάζεται Ξηρό στοιχείο και έχει την ιδιαιτερότητα να αποθηκεύει μικρή ποσότητα νερού μεταξύ των θαλάμων που δημιουργούν οι μεταλικές επιφάνειες. Οι φλάντζες απομωνόνουν τις μεταλικές επιφάνειες περιμετρικά και δημειουργούν τους θαλάμους ματαξύ των πλακών. Η κάθε πλάκα διαχωρίζεται απο την επόμενη με διπλές φλάντζες. Μεταξύ των φλαντζων τοποθετούμε ωσμοτικές μεμβράνες. Αυτές επιτρέπουν την διελευση του νερού αλλά εμποδίζουν την διέλευση των φυσαλίδων των αερίων που παράγονται κατα την ηλεκτρόλυση. Αυτό μας επιτρέπει να αποφύγουμε μίξη των παραγόμενων αερίων και μας επιτρέπει να οδηγούμε τα αέρια με ασφαλή τρόπο σε χωριστές εξόδους.

    Δ) Δοχεία πλήρωσης 2 τεμάχια που χρήζουν ταυτόχρονα για αποθήκευση ηλεκτρολύτη, αφήγρανση αερίων και συγκέντρωση και επιστροφή ηλεκτρολύτη στην συσκευή ηλεκτρόλησης. Τα αέρια οδηγούνται σε αυτά τα δοχεία με ξεχωριστούς αγωγούς. Το οξυγόνο απελευθερώνεται στη ατμόσφαιρα το δε υδρογόνο οδηγείται στον αεραγωγό του κινητήρα μετά το φίλτρο και πρίν την πεταλούδα για να οδηγηθεί στούς θαλάμους καύσης του κινητήρα. Τα παραγώμενα αέρια είναι 2 μέρη Υδρογόνου 1 μέρος Οξυγόνου
    Ε) Ηλεκτρολύτης διαλυμα αποσταγμένου νερού με βάση

    Τι κερδίζουμε με τη χρήση του υδρογόνου στον κινητήρα μας;

    Το Υδρογόνο έχει τo υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο ανά μονάδα βάρους από οποιοδήποτε άλλο γνωστό καύσιμο, 120,7 kJ/gr και 3 φορές μεγαλύτερο από αυτό της συμβατικής βενζίνης.(ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)

    Κάνει "καθαρή" καύση. Όταν καίγεται με οξυγόνο παράγει μόνο νερό και θερμότητα. Όταν καίγεται με τον ατμοσφαιρικό αέρα, ο όγκος του οποίου αποτελείται κατά 78% από άζωτο, παράγονται επίσης μερικά οξείδια του αζώτου, σε αμελητέο ωστόσο βαθμό.( ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)

    ¨Εχει μεγαλύτερη ευφλεκτότητα και ταχύτητα μετάδοση φλόγας.

    Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν ατελή καύση των υδρογονανθράκων που χρησιμοποιούμε (βενζίνη, πετρέλαιο) αποτέλεσμα είναι να έχουμε ρύπους (καυσαέρια). Με τη χρήση του Υδρογόνου στον κινητήρα μας χωρίς καμμία ρύθμιση και επιπλέον καλούδια παρα μόνο της ηλεκτρολυτικής συσκευής πετυχαίνουμε να έχουμε καλύτερη θερμική απόδοση του κινητήρα μας δηλαδή να έχουμε καλύτερη καύση. Το υδρογόνο εισέρχεται στο θάλαμο καύσης σε αέρια μορφή και αναφλέγεται άμεσα βελτιώνοντας την ανάφλεξη της βενζίνης.
    Στο χρόνο που απαιτείται μεταξύ σπινθήρα και άνοιγμα βαλβίδων εξαγωγής έχουμε καταναλώσει το μεγαλύτερο μέρος αν όχι όλο, του μίγματος καυσίμου – ατμοσφαιρικού αέρα – υδρογόνου. Αυτό μας το επιβεβαιώνει άμεσα η κάρτα καυσαερίων. Εκεί μπορούμε να δούμε καθαρά τις διαφορές σε ρύπους πρίν και μετά την εφαρμογή.
    Επειδή το Υδρογόνο έχει υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο, το παραγώμενο έργο είναι μεγαλύτερο και πλουσιότερο σε ενεργειακή απόδοση, προσθέστε και την καύση περισσότερου συμβατικού μίγματος, γίνεται αντιληπτό λοιπόν από που προέρχεται η μεγαλύτερη ροπή, η μεγαλύτερη δύναμη και η απίθανη γραμμικότητα ισχύος που παρατηρούνται μετά την εγκατάσταση. (Για τους δυσπιστούς υπάρχουν τα δυναμόμετρα).
    Ακόμη η βελτίωση της καύσης συντελεί στο περιορισμό νέων εξανθρακωμάτων και βοηθάει στην απομάκρυνση παλαιότερων επικαθίσεων διατηρώντας καθαρά τις βαλβίδες και τα πιστόνια . Αποτέλεσμα αυτής της βελτίωσης είναι να ελαχιστοποιούνται φαινόμενα κακού χρονισμού, προανάφλεξης και αρρυθμίες
    Επίσης έχουμε μείωση του θορύβου λειτουργίας του κινητήρα, μείωση του ρελαντί, δραστική μείωση καυσαερίων, ιδιαίτερα υδρογονανθράκων και αύξηση των υδρατμών.
    Για τους αριθμολάτρεις οικονομία καυσίμου 20 – 30%, αύξηση ιπποδύναμης και ροπής κατά10 – 15% . μείωση καυσαερίων εως και 80%.
    Μέχρι αυτό το σημείο το υδρογόνο είναι υποβοηθητικό καύσιμο αυξάνοντας (καταλύτης) την βελτιστοποίηση της καύσης και του παραγώμενου έργου του κινητήρα μας. Δεν αποθηκεύεται παρά μόνο παράγεται και καταναλώνεται άμεσα.
    Αν θέλετε μεγαλύτερη οικονομία θα πρέπει να διαχειριστήτε κατάλληλα τον χρονισμό του κινητήρα σας. Για να μπορέσετε να κρατήσετε στοιχειομετρική ισοροπία ματαξύ καυσίμου-υδρογόνου και αέρα μειώνοντας την παροχή καυσίμου και αυξάνοντας την παροχή υδρογόνου χρειάζετε να χαρτογραφήσετε διαφορετικά τον υπολογιστή που υποστηρίζει και διαχειρίζεται τον κινητήρα σας. Εδώ οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες. Πιστεύω ότι είναι εφικτό. Αν κάποιος φίλος μπορεί να μας δώσει πληροφορίες και οδηγίες.... είμαι όλος αυτιά!!!!!! και χαρά..... και χαρά!!!!!!!!
    Σας δίνω τα link από τις πρώτες προσπάθειες εφαρμογής της συσκευής.
    https://www.facebook.com/media/set/?...9&l=6dc7fa0789
    https://www.facebook.com/media/set/?...9&l=580c4848f7

  2. The Following User Says Thank You to demiogr For This Useful Post:

    kloukakis (29-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP