Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Καθαρισμός-μέτρηση μπεκ

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υποτιθεται οτι δεν ειναι οτι καλυτερο να τα καθαριζεις βαζοντας τα να δουλεψουν αναποδα. Ημιμετρο λενε οσοι ασχολουνται με το σπορ... Ψιλολογικο μου φαινεται να πω την αληθεια.
    Οσο για την παροχη μετα το καθαρισμα(αυτο με τους υπερηχους) υποτιθεται οτι εχουν την αρχικη.

    Προσφατα εμαθα οτι φερουν ενσωματωμενο φιλτρακι επανω που πρεπει να αλλαζει κατα το καθαρισμα και πολλοι δεν το αλλαζουν κανοντας μιση δουλεια(δεν γνωριζω αν το εχουν ολα τα μπεκ, ρωτηστε καποιον που το κατεχει για τα δικα σας).
    Μαλιστα ειδα να αλλαζεται, δεν εμεινε μονο στα λογια ο τεχνικος που μου το ειπε.

    Η μονη μονιμη φθορα που μπορει να εχει ενα μπεκ απ οσο καταλαβα, ειναι η αντισταση του, η οποια καθοριζει και ποση ωρα θα μεινει ανοιχτο(με επιφυλαξη αυτο). Και (απ οσο καταλαβα παλι) δεν ειναι επιδιορθωσιμη...

    Πηγα ενα αυτοκινητο για μπεκ πριν λιγο καιρο και τα εχω προσφατα.
    50 ευρω ηταν η ταριφα για 4.
    Και καπου στα 60-70 μιλησαμε για το δικο μου(6 μπεκακια...)...
    Μεσα στο μηνα θα μπω για ρετουσαρισμα!
    Το καθαρισμα παντως ειναι κατι που ποικιλει αναλογα με τη βενζινη που βαζει κανεις...
    Εδω στην Ελλαδα καποιοι αναφερουν οτι και πριν τα 100.000χλμ τα μπεκ γινονται ασηκωτα...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    bill_m3 (02-05-11), Jimmakos (02-05-11), kloukakis (02-05-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP