Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: M3 E92 Υποβρυχιο....

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο z3 2.2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη νομιζω οτι με την μετρηση της συμπιεσης δεν θα βγουν σωστα συμπερασματα.
    Σιγουρα θα υπαρχει μια διαφορα αναμεσα στους κυλινδρους η οποια μπορει να μην οφειλεται σε μια ελαχιστα στραβη μπιελα.
    Πιστευω οτι ο μονος τροπος να διαπιστωθει στραβη μπλιελα ειναι το ορολογιακο μικρομετρο στο ΑΝΣ.
    Τωρα το πως θα στιριξεις το μικρομετρο σωστα για να μην εχεις αποκληση ειναι ενα αλλο θεμα.
    Η μετρηση συμπιεσης ειναι κατι απλο να γινει. Την κανουμε οχι τοσο ωστε να δουμε την αιτιας της βλαβης αλλα να δουμε ΑΝ υπαρχει βλαβη. Εξετασε το απο τη αναποδη : Αν ολα βγουν καλα εντος spec τοτε δεν χρειαζεται να προχωρησουμε σε πιο περιπλοκες μετρησεις (αν και αυτο δεν μας εξασφαλιζει 100%). Αλλα αν βγει ΟΚ τοτε εχουμε ενα ακομα λογο να πιστευουμε οτι δεν εχει συμβει κατι σοβαρο στο μοτερ μας.

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    S8N (29-04-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP