-
Εστω και αργοπορημενα ενημερωνω το thread με τις τελευταιες εξελιξεις.
Την Μεγαλη Παρασκευη επισκευτηκα τον κυριο Δημητριαδη με σκοπο να ολοκληρωσουμε το projectακι μας...
Υστερα απο περιπου 4 ωρες και 10 πατηματα το Mustang εδειξε το τελικο αποτελεσμα :
386 αλογα και 52 κιλα ροπης στον τροχο με σταθερη πιεση 1 bar και overboost 1,2 bar.
Το πιο δυνατο N54 DKG που εχει περασει απο τα ραουλα του Mustang ειναι γεγονος...
Πολυ ομαλες και γεματες καμπυλες οι οποιες βεβαια εχουν μετατοπιστει ελαφρως προς τα αριστερα,με την ιπποδυναμη να αποδιδεται ομαλα μεχρι τις 6300rpm,οπου και ξεκιναει η πτωση της ιπποδυναμης.Το αυτοκινητο εχει κερδισει δυναμη και ροπη σε ολο το ευρος των στροφων με την μεγιστη ροπη να αποδιδεται καπου στις 4700rpm.
Πρωτη επαφη με το αυτοκινητο στον δρομο και το καινουριο setup και η διαφορα ειναι εμφανης.Η αισθηση που σου δινει ειναι οτι θελει να φυγει απο τον δρομο και να μην κατσει κατω για κανενα λογο.Στο πρωτο δοκιμαστικο πατημα ειχα την αισθηση πως θα εσπαγε το σασμαν απο την δυναμη...χωρις υπερβολη!!!Οι ταχυτητες γεμιζουν για πλακα και τα χιλιομετρα ανεβαινουν πραγματικα βροχη.Εντυπωσιακο το αποτελεσμα,το οποιο για να ειμαι ειλικρινης δεν το περιμενα.Ο καραφλος guru της βελτιωσης εκανε παλι το θαυμα του!!!
Στα του intercooler τωρα και περι αποδοσεων του...
Στο δυναμομετρο το αυτοκινητο επαιζε σε θερμοκρασιες απο 45 εως και 57 βαθμους Κελσιου και την ακουγε υστερα απο 3 πατηματα,αγγιζοντας τους 65 βαθμους.
Σε δοκιμες που ακολουθησαν ομως στην περιφερειακη Αιγαλεου με τον κυριο Δημητριαδη συνοδηγο διαπιστωσαμε πως δεν υπηρχε κανενα απολυτως προβλημα,καθως το παγωμα ειναι ευκολη υποθεση ακομα και μετα απο 3 πατηματα,που επιτυγχανεται ρολλαροντας χαλαρα μεσα σε μολις λιγα μετρα.Επιτυχης αγορα λοιπον η οποια φαινεται να αποδιδει τα μεγιστα,γεγονος που με ικανοποιει ιδιαιτερα!!!
Στα αρνητικα τωρα...
Το αυτοκινητο αισθανομαι πως εγινε λιγο πιο δυστροπο για τα δεδομενα μου,αλλα πιστευω να το συνηθισω σιγα σιγα.Χασαμε λιγο σε στροφαρισμα,(200rpm πιο κατω πλεον)κατι που μπορει ομως να διορθωθει αν βαλω μια aftermarket εξατμιση και το ρυθμισω παλι.Ειχα καλομαθει με το παλιο setup,τι να κανω!!!
Το αυτοκινητο πλεον εχει αρχισει να παιρνει πλεον την μορφη στην οποια εχω σκεφτει να το φτασω.Με την τοποθετηση μιας εξατμισης και την μετατοπιση των καμπυλων λιγο πιο δεξια(για να πιασουμε παλι τις 6500rpm) θα παρει την τελικη του μορφη και εκει σταματανε οι επεμβασεις μου στο θεμα του μοτερ.Ενας Ν54 πολυ αποδοτικος σε αποδεκτα και ασφαλη επιπεδα ιπποδυναμης και ροπης και προπαντων αξιοπιστος.
Συνεχεια εχει ενα καλο μπλοκε μετα το καλοκαιρι για να κλεινουμε και με το θεμα της μεταδοσης.
Την Τριτη θα σκαναρω την δυναμομετρηση και θα την ανεβασω για να εχετε και εσεις μια εικονα του κερδους της ιπποδυναμης και της ροπης σε σχεση με το προηγουμενο setup,ρυθμισμενο στα 0,9bar και overboost 0,95bar.
Ενα μεγαλο ευχαριστω στον προγραμματιστη μου,Γρηγορη Δημητριαδη,που με τις γνωσεις του καταφερε να επιτυχει αυτο το εκπληκτικο για εμενα αποτελεσμα.
Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.Ο Θεος να σας εχει ολους καλα!!!
Δημητρης
E89 Z4 sDrive35i DCT
Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels
Tuned by Ace Motorsport
-
The Following 4 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:
chief (24-04-11), Panos 316T (26-04-11), stratos (24-04-11), Z4 DCT (24-04-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP