-
Επιτέλους σπίτι αλλά άξιζε τον κόπο και με το παραπάνω. Μπηκαν οι σκάστρες και ο εγκέφαλος πάνω στο αυτοκίνητο και όλα δούλεψαν άψογα. Ούτε σφάλματα ούτε τίποτα, παραμόνο ανεξάντλητη δύναμη μέχρι τον κόφτη.
Οι σκάστρες της Forge δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου εκτός απο ένα ελαφρύ σφήριγμα. Την πίεση την κρατάνε συνεχώς σταθερή χωρίς διαρροές και δεν πέφτει κάτω απο 6 psi στις αλλαγές λόγω DKG (σε εμένα έπεφτε στο 0 στιγμιαία).
Και τώρα που λέμε DKG, ήταν η πρώτη μου επαφή και έπαθα πλάκα. Απλά κολλάς το γκάζι στο πάτωμα και ανεβάζει συνεχώς σαν διαόλι.
Απο πρόσφηση με το ψιλόβροχο την χάναμε με 4η. Μόνο σε κάποια στεγνά σημεια και μέσα στα τούνελ δεν γλίστραγε. Εκεί γινόσουν ένα με το κάθισμα. Ο Γιάννης απλά είχε χάσει τα λόγια του. Επειδή είδα παραπάνω, βάλαμε τους 30-3 beta χωρίς autotuning και με φυλαγμένες ρυθμίσεις. Καμια 20αριά ίππους θα τους ξεθάψουμε στις επόμενες μέρες.
Πιο αργά θα ανεβάσω και τα datalogs, τα οποία δεν μου άρεσαν σε ένα σημείο. Το μαμά intercooler είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Μετά το πρώτο πάτημα ο αέρας βράζει και δεν αποδίδει τα αναμενόμενα με αποτέλεσμα να κόβει αβάνς ο κινητήρας για να προλάβει την προανάφλεξη και να κόβει δύναμη. Πρέπει να είναι η επόμενη βελτίωση του αυτοκινήτου.
Αυτά για την ώρα. Αργότερα θα έχουμε φωτογραφικό υλικό και datalogs.
Ευχαριστώ τον Σπυρο (m-power_01) και τον Δημήτρη (Karizma Z4) για την παρέα και τον χαβαλέ όπως και τον Γιάννη για την φιλοξενία και την τρέλα του.
-
The Following 4 Users Say Thank You to stratos For This Useful Post:
aristent (17-04-11), m-power_01 (17-04-11), Vasilis (17-04-11), z3 2.2 (17-04-11)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP