΄
Φίλε Αντώνη Προχώρα!!Ίσως γράφω με κάποια...προκατάληψη επι του θέματος και η "συμβουλή" μου ερείδεται μάλλον επί του συναισθήματος και οχι τόσο επί της λογικής αλλά έχω την αίσθηση πως όσα μπορεί να σου προσφέρει αυτή η "γριούλα" πολύ δύσκολα μπορείς να τα βρείς σε οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο.
Είναι μια αίσθηση που δυσχερώς μπορεί να αποτυπωθεί με λόγια αν δεν την έχεις βιώσει.Ο Στάθης στο μήνυμά του,έκανε κάποιες εύστοχες "νύξεις" για την ιδιότυπη σχέση που δημιουργείται μεταξύ του κατόχου και ενός τέτοιου αυτοκινήτου.Ακόμα και όταν ο βιωματικός παράγοντας απουσιάζει,με την έννοια πως δεν υπάρχουν ανάλογες παραστάσεις απο την παιδική ηλικία σε ο,τι αφορά το συγκεκριμένο όχημα,πίστεψέ με η εμπειρία της "ανακατασκευής" και πολύ περισσότερο της "συμβίωσης" με ένα τέτοιο οχήμα,είναι τόσο έντονη που αρκεί για να δεθείς "με εκείνη" δια βίου....
Και μιλάω για ανακατασκευή γιατί σίγουρα τα συγκεκριμένα οχήματα τουλάχιστον μια...αμμοβολή λόγω ηλικίας την χρειαζονται.Εκτός και αν το "δείγμα" της σειράς '02 που θα βρεθεί στο δρόμο σου,είναι τόσο καλοδιατηρημένο(σε άριστη κατάσταση)που δεν την χρειάζεται ούτε αυτή(τυχερέ Στάθη)!Βέβαια είναι λίγο σπάνια μια τέτοια περίπτωση και φυσικά συνεπάγεται και ένα αυξημένο κόστος αγοράς.
Θα έλεγα όμως πως προτιμητέα(κατα μία άποψη)είναι η αγορά ενός "δείγματος" προς ανακατασκευή ώστε να σου δοθεί η χαρά της "δημιουργίας" και παράλληλα να έχεις την ευχέρεια να κάνεις..."μπαξίματα" σε δόσεις.Ακόμα γιατι θα έχεις την ευκαιρία να "σπουδάσεις" το αυτοκίνητο,να το μάθεις.Να είσαι σίγουρος πως ο παράγοντας "γνώση" οταν μάλιστα μιλάμε για ένα τόσο παλαιό μοντέλο είναι πολύ σημαντικός...και σίγουρα το ίδιο το αυτοκίνητο θα σου δίνει αφορμές...για μάθηση αρκετά συχνά ακόμα και όταν ολοκληρώσεις το project......
Ένα θέμα που πρέπει να ξεκαθαρίσεις είναι προς ποιά έκδοση θα κατευθυνθείς...1602,1802,2002;Ένα 1602 ή 1802 (αναλόγως της κατάστασης)ίσως ανευρεθεί σε σχετικά πιο χαμηλή τιμή απ'οτι ένα original 2002 και πολύ περισσότερο ένα 2002ti με διπλά καρμπυρατέρ.Απο την άλλη μια μετατροπή σε 2002ti(απο 1602 ή 1802)σίγουρα θα στοιχίσει περισσότερο ενώ(για κάποιους έχει σημασία και το στοιχείο αυτό)δεν θα έχει την αίγλη ενός 2002ti εργοστασιακού(υπάρχουν και τέτοια αλλά θέλει ψάξιμο...).Σε κάθε περίπτωση αν τσεκάρεις τις αγγελίες για ένα αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση(αλλά προς ανακατασκευή..)κυμαίνονται απο 3,5-7χιλιάρικα.Η τιμή για ένα full restoration είναι περίπου αυτή που έδωσε και ο Στάθης.Γύρω στις 25-30.000,μιλάμε όμως για τέλεια κατάσταση!Η τιμή μπορεί να ανέβει περισσότερο αν το "φορτώσεις" με διάφορα "καλούδια"(μπλοκέ,πεντάρι zf,μηχανή-"άγριος" εκκεντροφορος,βελτιωμένο καπάκι,μεγαλύτερα καρμπυρατέρ-,πολυεστερικά εποχής αν θες ακόμα πιο σπόρ εμφάνιση κ.α).Μια..."μπλοκαδούρα" πάντως επιβάλλεται!
Τ'ανταλλακτικά δεν θα είναι πρόβλημα.Υπάρχει το τμήμα "mobile tradition" της bmw που μπορεί να σου προμηθεύσει τα πάντα !!Φυσικά υπάρχουν και προμηθευτές πέραν της επίσημης bmw εδώ στην Αθήνα που επίσης κατα παραγγελία μπορούν να σου φέρουν ο,τι ζητήσεις(τηλέφωνα και διευθύνσεις στη διάθεσή σου)Πάντως για πιο συμφέρουσες τιμές,το εξωτερικό είναι "μονόδρομος"(Ε-ΒΑΥ αλλά και κάποιοι "οίκοι" αποκλειστικά για '02)
Τσέκαρε τιμές στους συνδέσμους(οι 4 πρώτοι είναι οι πιο φημισμένοι,από τον πρώτο "ψωνίζει" και ένας απο τους ανεξάρτητους προμηθευτές που ανέφερα πιο πάνω):
https://www.wallothnesch.com/
https://www.bmw02.de/
https://www.jaymic.com/shop/parts_02.asp
https://www.ahrend-02-tuning.de/
https://www.bmw02-stolle.de/rennsport.php
https://www.rogerstii.com/servlet/StoreFront
https://www.kormanfastbmw.com/2002.htm
Θα πρότεινα πάντως να επιλέξεις ένα αυτοκίνητο με "πλούσια προίκα" απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη(υπάρχουν πολλά τέτοια)!
Ό,τι θελήσεις είμαι στην διάθεσή σου,όπως φαντάζομαι και ο Γιαννης2002(μακάρι να έχει ενεργό παρουσία και στο forum αυτό)ο οποίος πέρα απο άριστος,όσο λίγοι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων,γνώστης του μοντέλου(έχει πολύχρονη εμπλοκή και σε αγώνες)είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει σε ο,τι σχετίζεται με τα "λατρεμένα" του(μας)'02
Σε κάθε περίπτωση φίλε Αντώνη μπορείς να είσαι σίγουρος πως απο την στιγμή που θα ξεκινήσεις το project μέχρι και την στιγμή που αισίως και για πρώτη φορά θα ακούς τον γλυκό ήχο των καλορυθμισμένων(επιβαλλόμ νο!)καρμπυρατέρ,θα έχεις διανύσει ένα μαγικό ταξίδι γνώσης και έντονων συγκινήσεων(περίπου όπως ένας καλλιτέχνης που αντικρύζει ολοκληρωμένο το έργο του)αλλά κυρίως θα κρατάς στα χέρια σου το κλειδί μιας "χρονομηχανής",μιας "κάψουλας" ικανής να σε γυρίσει σε μια εποχή που η σχέση "μηχανής" και οδηγού ήταν ανόθευτη...σε αναλογία 1:1.Μιας χρονομηχανής που αποτελεί ταυτόχρονα και "ελιξίριο νεότητας"(θα αισθάνεσαι πάντα σαν παιδί όταν την οδηγείς προσπαθώντας να τιθασεύσεις την...παιχνιδιάρα ουρά της!!).
Θα κρατάς ακόμα στα χέρια σου ένα απο τα πλέον σημαντικά "κεφάλαια" της ένδοξης και πολύχρονης ιστορίας της BMW,αλλά κυρίως θα έχεις βάλει τις βάσεις για μια μοναδική "σχέση ζωής".....Η BMW 2002 δεν είναι αμάξι "με προσωπικότητα",όπως λέγεται συχνά....Η BMW 2002 είναι η ίδια ζωντανή προσωπικότητα,σχεδόν ανθρώπινη,όπως όλα τα παλαιά αντικείμενα υποθέτω,τα "σμιλεμένα" απο την ροή του χρόνου,τα "κατάφορτα" αναμνήσεις..και "θύμησες μεθυστικές" άλλων εποχών.Μια προσωπικότητα "ανθρώπινη" που ζητά απο εσένα να την "νοιώσεις",να την καταλάβεις,να αφουγκραστείς "τα θέλω" της σε ένα "σύμπλεγμα" σχεδόν ερωτικό!Δεν θα σε απογοητεύσει,θα σε υπηρετήσει πιστά....και αν ποτέ(απο κάποιο καπρίτσιο της τύχης ίσως)"σε ταλαιπωρήσει"(40 χρόνια κουβαλάει στο "κορμί" της,σωστά; )...να είσαι σίγουρος πως οχι μόνο δεν θα την μισήσεις μα..θα την λατρέψεις ακόμα περισσότερο,ναι,θα την λατρέψεις ακόμα και γι'αυτά τα ελαττώματά της που στα μάτια σου(αλλά κυρίως στην ψυχή σου...)θα την κάνουν να φαίνεται ακόμα πιο γοητευτική..
Αν τελικά κάνεις το "μεγάλο" βήμα,όχι μόνο θα κατανοήσεις απόλυτα όλα τα παραπάνω,(όσα σε κάποιον "τρίτο" φαντάζουν αθεράπευτα ρομαντικά και ως εκ τούτου "ανεδαφικά")αλλά ορθότερα...θα τα βιώσεις αληθινά!
Φιλικά Χρήστος











......
Απάντηση με παράθεση