-
Αν ειναι να καθυστερεις μονο 10 λεπτα σε καθε διαδρομη τοτε το αμαξι βολευει.
Εμενα δυστυχως οι μετακινησεις μου περιλαμβανουν διαδρομες απο δρομους με μπολικη κινηση οποτε και δε μπορω χωρις τη μηχανη.
Το κολλημα που εχουν ολοι οι μηχανοβιοι ειναι το αισθημα ελευθεριας και το γεγονος οτι με 3η στο κιβωτιο και 40 χλμ σε 4 δευτερα πιανεις τα 100 και προλαβαινεις το φαναρι μπροστα. Και αυτο με μεσσαιου κυβισμου μηχανακι, οχι κανα κτηνος. Στο αμαξι για να τα κανεις αυτα απλα δεν γινεται, η απλα θα εχεις ενα Μ3 για τις καθημερινες μετακινησεις, που παλι δυσκολο ειναι.
Τελος να πω την αποψη μου για τα παπακια. Το μονο καλο που εχουν ειναι οτι ειναι φτηνα σε βενζινες λαστιχα και συντηρηση και οτι τρυπωνουν πολυ ευκολοτερα στην βαρια κινηση. Ομως απο ασφαλεια μηδεν. Που να φρεναρει ρε παιδια με το λαστιχακι του ποδηλατου και το ταμπουρο πισω? Επισης στο παπακι ανεβαινεις πανω και αναμεσα στα ποδια σου ειναι αερας. Δεν το ελεγχεις οπως τη μηχανη που πρακτικα τη φορας κατω απ τα ποδια σου. Ασε που τα παπακια δεν εχουν δυνατοτητα για ABS
Για μενα αν θες να οδηγας μηχανη δινεις ενα χιλιαρικο σε σωστο εξοπλισμο και παιρνεις και επενδυεις σε μια μηχανη 250-600κκ ει δυνατον με abs. Cb400 αν και ξεπερασμενο ειναι τρελο σχολειο, αν θες πιο συγχρονο πας σε ninja 250 , er6 , hornet 08 κλπ κλπ Στα τελευταια παιζει και abs το οποιο αν ειχες στο μηχανακι σου δε θα καναμε αυτη τη συζητηση τωρα.
Το να πας ξαφνικα σε gsxr cbr-rr yzf και δε συμμαζευεται ειναι συμβολαιο με το θανατο αν δεν εχεις εμπειρια απο μεσσαιου κυβισμου και δεν ακολουθησεις καποιο driving school.
Το καλο ειναι οτι τωρα , χωρις το παπακι, μπορεις να φτιαξεις το αμαξι
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 11-04-11 στις 02:16
-
The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP