-
Κατ΄ αρχήν να σας ευχαριστήσω για τις πολλές και άμεσες απαντήσεις σας.
Τα κυβικά θέλω να περιοριστούν στα 1600 για τέλη κυκλοφορίας και ας είναι ΄΄ψόφια΄΄
Αν ήθελα άλογα θα πήγενα αλλού αλλά το πέρασα αυτό το στάδιο και άλλα ζητάω τώρα..
Τι προβλήματα βγάζουν και τι χρειάζονται αλλαγές μετά από 80-100 χιλ.χιλιόμετρα;
Τι κόστη θα έχω στα σέρβις;
Πιθανές βλάβες σε μηχανικά μέρη τι κόστος επισκευών έχουν;
Οφείλω να ομολογήσω ότι κλείνω προς μπέμπα αλλά δεν θα ήθελα να πάρω αμάξι που να αρχίζει να ζητάει...
Θέλω να περάσω 4-5 χρόνια χαλαρός μέχρι να ξανα αλλάξω αυτοκίνητο.
Χιλιόμετρα λόγο δίκυκλων κάνω μαξ 8.000 το χρόνο με αυτοκίνητο άρα δεν θα το επιβαρύνω τραγικά αλλά ένας κινητήρας 200.000 χιλιομέτρων δεν μου ακούγεται και λογικό να λειτουργεί ρολόι εάν δεν προέρχεται από ιαπωνία.
Τι λέτε για όλα τα παραπάνω;
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP