Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
.οποτε μην υποθετεις
υποθετω, διοτι μονο υποθεσεις μπορω να κανω για ενα υποθετικο-παραδειγμα σεναριο που δεν εχω κανει στην πραξη.

απο κει και περα το ειπαμε πολλες φορες δεν μπορουμε να μετρησουμε τις απωλειες με αυτον τον τροπο... ειναι "μπακαλικος" και αυθαιρετος ο υπολογισμος.

Ο υπολογισμός των απωλειών
Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται οι απώλειες, για να προστεθούν στη συνέχεια στην ισχύ
του τροχού, προκειμένου να υπολογιστεί η ισχύς του κινητήρα, δεν τεκμηριώνεται
επιστημονικά. Η καμπύλη ισχύος στον τροχό προκύπτει κατά την επιτάχυνση, και μάλιστα με
τέρμα το γκάζι. Τότε, τα γρανάζια του συστήματος μετάδοσης φορτίζονται συνεχώς και κατά
την ορθή φορά, δηλαδή τη φορά κατά την οποία μεταδίδεται κίνηση από τον κινητήρα προς
τους τροχούς. Για να υπολογίσουν τις απώλειες, οι χειριστές των δυναμομέτρων αφήνουν τους
τροχούς να επιβραδύνουν ελεύθερα πάνω στους κυλίνδρους. Τότε, η φόρτιση των γραναζιών του
συστήματος μετάδοσης γίνεται αντίθετα προς την ορθή φορά, και μάλιστα η φόρτιση αυτή
μπορεί να μην είναι συνεχής, αφού δεν εξαναγκάζονται τα δόντια των γραναζιών να
βρίσκονται σε συνεχή επαφή. Ο διαφορετικός τρόπος φόρτισης των γραναζιών στην επιτάχυνση
και την επιβράδυνση συνεπάγεται και την ανάπτυξη διαφορετικών τριβών και, κατ? επέκταση,
απωλειών. Άρα, λοιπόν, όποιος προσθέτει τις απώλειες που μετρούνται κατά την επιβράδυνση
στην ισχύ τροχού που μετριέται κατά την επιτάχυνση προσθέτει πορτοκάλια με αχλάδια? Τότε,
πώς γίνεται τα αποτελέσματα πολλές φορές να είναι λογικοφανή ή και να συμπίπτουν με τις
τιμές που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων; Αυτό συμβαίνει, διότι οι
προγραμματιστές των δυναμομέτρων, σε μια προσπάθεια να πείσουν για τις δυνατότητες των
προϊόντων τους, χρησιμοποιούν εμπειρικούς συντελεστές διόρθωσης, με τους οποίους
πολλαπλασιάζουν τις απώλειες κατά την επιβράδυνση, για να «φέρουν» τα αποτελέσματα εκεί
που «πρέπει». Αυτός ο κατ? εκτίμηση υπολογισμός απέχει πολύ από την ακριβή μέτρηση της
ισχύος στην έξοδο του στροφαλοφόρου.
επισης τι εννοεις να παμε καπου που μετρανε μονο τροχο? ολα τα δυναμομετρα τροχο μετρανε. απλως με αλλο τροπο το καθενα.

οταν μετραμε σε δυναμομετρο τροχου δεν εχει νοημα η αναφορα του αριθμου που προκυπτει απο την οποια -λαθος επαναλαμβανω, με κινδυνο να γινω κουραστικος- αναγωγη κανει το μηχανημα.

οι βελτιωτες σου δινουν αποτελεσμα σε στροφαλο διοτι αυτο τους συμφερει. βγαινει μεγαλυτερο νουμερο και χαιρεται ο πελατης.


Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Επισης οσον αφορα το αρθρο των 4Τ και την προσθεση πορτοκαλιων-αχλαδιων,νομιζω εγινα σαφης...στο τελος της μετρησης παταμε συμπλεκτη....τα ρουλεμαν των τροχων φορτιζονται το ιδιο ειτε επιβραδυνεις ειτε επιταχυνεις.....και μια μικρη υποσημειωση:κανενα δυναμομετρο δεν λαμβανει υποψη βαρος ζαντολαστιχου...οποτε αν βαλεις 17αρα ζαντα που συνολικα ερχεται σαν βαρος ιση με το 16αρι ζαντολαστιχο που'χες πριν,το δυναμομετρο δεν το υπολογιζει,ωστε ν'αφαιρεσει απωλειες...λεπτομερειες βεβαια...
ποιος μιλησε για ρουλεμαν τροχου?
ο συντακτης του αρθρου (μηχανολογος μηχανικος που εργαστηκε και στη φορντ αγγλιας, για την ιστορια) αναφερει αλλα πραγματα.

οσον αφορα τις λεπτομερειες η μετρηση δεν θα επηρεαστει μονο απο την αλλαγη της ζαντας, αλλα απο καθε αλλαγη.
οπως η αλλαγη της θερμοκρασιας, η αλλαγη στην πιεση των ελαστικων, η φθορα στο πελμα τους, οι διαφορες στο σκελετο τους και αλλα πολλα...